تخصیص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان
کد خبر: 4109641
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

تخصیص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان

استاندار با بیان‌اینکه در سفر رئیس جمهور به گلستان بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، گفت: تاکنون بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان اختصاص یافته است.

زنگانه استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان،‌ علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، ۴ دی ماه در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، گفت: در سفر اسفند سال گذشته رئیس جمهور به استان بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب شد.

زنگانه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات، تخصیص یافته است، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما در بعد از سفر رئیس جمهور به گلستان ارائه خدمات و پیشبرد اهداف و مصوبات رئیس جمهور است که خوشبختانه توانستیم در این زمینه اقدامات موثری را انجام دهیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: دولت سیزدهم در زمینه رفع مشکلات آب در گلستان اقدامات جهادی انجام داده است و در یک سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی در استان هزینه شد و اعتبارات در شرکت آب منطقه ای رشد ۳ برابری داشته است.

وی گفت: گلستان در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تا پایان آبان ماه از رتبه ۲۳ به ۱۳ ارتقا یافته است و هدف ما در این پروژه حضور در جمع ۱۰ استان برتر کشور است.

زنگانه به پروژه‌های انجام شده در زمینه شهرسازی و راهداری استان اشاره کرد و گفت: حوزه شهرسازی و راهداری به کارگاه بزرگی تبدیل شده است و اولویت ما پیمانکاران بومی بوده و اعتبارات در این حوزه از ۱۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۹۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ ارتقا یافته است.

استاندار گلستان با بیان اینکه هر چه به این مردم خدمت کنیم، کم است، تصریح کرد: جمع تخصیص اعتبارات تملک دارایی استان در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال قبل ۲۰۰ درصد رشد یافته است.

انتهای پیام
captcha