برگزاری نشست فصلی مدیران کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی در گلستان
کد خبر: 4103775
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

برگزاری نشست فصلی مدیران کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی در گلستان

پنجمین نشست فصلی مدیران کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی با حضور مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدیران کل تبلیغات اسلامی استانهای تلفیقی طی روزهای ۸ الی ۱۱ آذر در گلستان در حال برگزاری است.

نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی استان های تلفیقی در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، پنجمین نشست فصلی مدیران کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی با حضور مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدیران کل تبلیغات اسلامی استانهای تلفیقی طی روزهای ۸ الی ۱۱ آذر در گلستان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام عباس گرزین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در این جلسه هدف از این نشست را هم‌افزایی و هم‌فکری مدیران ‌کل استان‌های تلفیقی کشور در مورد وحدت دانست و افزود: این نشست با هدف بهره‌گیری از تجارب و فرهنگ مناطق برگزار می‌شود و ازجمله مهمترین برنامه‌های آن نشست با علمای اهل‌سنت منطقه است.

وی یکی از مهمترین فرصت‌هایی که در این نشست برای استان گلستان قابل پیش‌بینی است را استفاده از تجارب ارزشمند دیگر استان‌های تلفیقی کشور و بهره‌برداری و پیاده‌سازی و بومی‌سازی‌ این تجارب در استان دانست و تصریح کرد: گلستان یکی از بهترین الگوهای زیستی سلمی و تعایش سلمی در کشور و بلکه در جهان اسلام است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان‌اینکه بهره‌گیری از تجارب موفق استان‌های دیگر قطعاً می‌تواند کمک شایانی  به استان باشد، تصریح کرد: بررسی نقاط قوت و تقویت این نقاط با بهره‌گیری از تجارب مدیران و کارشناسان، به‌ویژه در فرصت‌های پیش‌رو باعث ایجاد عملیات فرهنگی و تبلیغی موثرتری در استان و در کشور خواهد بود.

 

 

انتهای پیام
captcha