برگزاری ۴۰۰ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در گرگان
کد خبر: 4101029
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

برگزاری ۴۰۰ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان از برگزاری ۴۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج مستضعفین در سطح شهرستان‌ها خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۶ برنامه شاخص در سطح شهر گرگان و روستا‌ها اجرا می‌شود.

سرهنگ دیلم کتولی  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگانبه گزارش ایکنا از‌ گلستان، سرهنگ علی دیلم‌کتولی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضفین در نشست با اصحاب رسانه که امروز، 29 آبان در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت گرگان برگزار شد، رزمنده را پیشگام در میدان نبرد اصحاب رسانه دانست و گفت: امروزه در شرایط فعلی این اصحاب رسانه هستند که با روحیه و تفکر بسیجی می‌توانند در جامعه تأثیرگذار بوده و منشأ خدمات ارزنده‌ای برای نظام باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان از برگزاری 400 برنامه در هفته بسیج مستضعفین در سطح شهرستان‌ها خبر داد و گفت: از این تعداد 56 برنامه شاخص در سطح شهر گرگان و روستاها اجرا می‌شود.

سرهنگ دیلم‌کتولی افزود: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محله محور، رزمایش جهادگران فاطمی با محوریت استانی، یادواره شهدا آبروی محله، پیاده‌روی خانوادگی محله محور، برگزاری میزخدمت در ادارات شهرستان‌ها با همکاری پایگاههای بسیج، غبارروبی‌گلزار شهدای بسیج محلات، گرامیداشت شهدای‌5 آذر به میزبانی بیمارستان 5 آذر، برگزاری دعای متمرکز  ندبه در شهرستان گرگان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان گرگان است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان همچنین به برگزای همایش بزرگ میقات صالحین توسط نوجوانان بسیجی در گرگان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، توزیع 2000 بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توسط بسیجیان، بهره‌برداری از ساخت خانه عالم و محروم و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان است.

وی همچنین به موضوعات فرهنگی و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و‌ گفت: این موضوعات پیش آمده در سطح کشور به ما نشان داد که موضوعات فرهنگی در کنار مسائل دیگر در جامعه حائز اهمیت است، لذا درصدد هستیم با هم‌فکری تمام دستگاه‌ها فرهنگی قرارگاهی به نام جهاد‌فرهنگی راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام
captcha