هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4100858
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گلستان برگزار شد

هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان و قرآنیان و پیشکسوتان قرآنی و مردم ولایت‌مدار گرگان امشب، ۲۸ آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد.

هفدهمین جشنواره تلاوت مجلسی در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان و قرانیان و پیشکسوتان قرآنی و مردم ولایت‌مدار گرگان امشب، ۲۸ آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان در این مراسم گفت: امروز قرآن راهنمای بشر بوده و باید در تمامی مراحل زندگی از این گوهر تابناک استفاده کنیم.

رعیت برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ قرآنی دانست وگفت: این جشنواره در راستای شناساندن بهترین قاری مردمی و مجلسی برگزار می‌شود که امیدواریم با همراهی و همکاری مردم بتوانیم این در جشنواره را به نحواحسن اجرا کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان قرآن و عترت را دوبال برای سعادت انسان دانست وگفت: برای رسیدن به سعادت و گره‌گشایی از مشکلات باید به این دوبال تمسک کنیم که هیچکدام بدون دیگری میسر نخواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: امشب در مکانی جمع شدیم که در دوران دفاع مقدس همه رزمندگان استان گلستان به جبهه اعزام و بر پیکر ۴۰۰۰ شهید استان نماز خوانده شد امیدواریم این جلسات قرآنی مایه خیر و برکت برای استان باشد.

سردار ملک شاهکوهی از همه افرادی که این مقدمات این ضیافت نورانی را فراهم کردند تشکر کرد وگفت: توفیق حضور در این جلسات قرآنی را قدر بدانیم و بدانیم آنجه امروز داریم به واسطه وجود این محافل نورانی و شهدا می‌باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه دوای درد همه مشکلات قرآن است، افزود: اگر هر روز تلاوت قرآن داشته باشیم کم است و اگر مشکلاتی است به خاطر فاصله گرفتن از قرآن است وجود این جشنواره‌ها می‌تواند در ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه تاثیرگذار باشد.

همچنین؛ اجرای سرود توسط گروه نونهالان و نوجوانان آوای رضوان استان گلستان از ویژه برنامه‌های افتتاحیه این جشنواره بود.

انتهای پیام
captcha