لزوم اهتمام ویژه علمای اهل‌سنت به جهاد‌تبیین
کد خبر: 4089196
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت بیان کرد:

لزوم اهتمام ویژه علمای اهل‌سنت به جهاد‌تبیین

دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهاد‌تبیین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با هوشیاری مسئله جهاد‌تبیین را بیان کردند، لذا باید علمای اهل‌سنت نسبت به تبیین مبانی و حقایق اسلام و قرآن و سنت پیامبر(ص) اهتمام ویژه داشته و آنها را برای نسل آینده بازگو کنند.

آخوند خوجملی دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنتبه گزارش ایکنا از گلستان، آخوند ابوبکر خوجملی، دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت در اجتماع حافظان وحدت و امنیت که امروز، 10 مهر در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، گفت: دشمنان یا با جنگ‌افروزی و یا با هجمه‌های رسانه‌ای به دنبال تنازع در میان مسلمانان‌ هستند که کشور ما نیز از آفات این تفرقه‌افکنی میان مسلمانان بی‌نصیب نمانده است.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت بیان کرد: در شرایطی که امروز دشمنان اسلام از همه توان و ظرفیت خود برای کم‌رنگ کردن دین اسلام تلاش می‌کنند، توسل به آموزه‌های پیامبر بزرگ اسلام می‌تواند، مانعی برای تحقق هدف دشمنان شود.

آخوند خوجملی هدف دشمنان از اغتشاشات اخیر را تخریب نظام و اسلام و تفرقه بین مسلمان دانست و افزود: امروز اجتماع بین اهل‌سنت و شیعه و صمیمیت بین اقوام مختلف نشان داد که گلستان همچون نگارستان اقوام در حفظ وحدت و یکپارچکی زبانزد بوده و علمای این استان در برابر فتنه‌های دشمنان هوشیار هستند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب جهاد‌تبیین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با هوشیاری مسئله جهاد‌تبیین را بیان کردند، لذا باید علمای اهل‌سنت و شیعه نسبت به تبیین مبانی و حقایق اسلام و قرآن و سنت پیامبر(ص) اهتمام ویژه داشته و آنها را برای نسل آینده بازگو کنند.

آخوند خوجملی تصریح کرد: در قرآن کریم بیان شده امت شما امت واحده و دین شما دین اسلام است و حقیقت سیره پیامبر(ص) این است که مسلمان برادر مسلمان بوده و در آن شیعه و سنی فرقی ندارد و وقتی عقد و اخوت ایجاد شد مسلمان نباید به مسلمان دیگر آسیب برساند و این سنت پیامبر(ص) است.

وی با بیان‌اینکه برای پایدار نگه داشتن امنیت در جامعه باید تلاش کنیم تا روز به روز میزان وحدت و انسجام در کشور افزایش یابد، گفت: باید در مقابل فتنه دشمنان هوشیارانه عمل کرد، موضوع وحدت در کشور ما موضوع امنیت ملی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چراکه طلایه‌دار پرچم استکبارستیزی هستیم و در نوک پیکان حمله دشمنان قرار داریم.

انتهای پیام
captcha