مبلغین دهه آخر ماه صفر در انبارالوم تجلیل شدند
کد خبر: 4088674
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

مبلغین دهه آخر ماه صفر در انبارالوم تجلیل شدند

مبلغین دهه آخر صفر و روحانیون اعزامی از قم با حضور امام جمعه انبارالوم و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا امروز، ۷ مهرماه در دفتر امام جمعه انبارالوم تجلیل شدند.

تجلیل از مبلغین دهه آخر صفر

به گزارش ایکنا از گلستان، مبلغین دهه آخر صفر و روحانیون اعزامی از قم با حضور امام جمعه بخش وشمگیر وشهرانبارالوم و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا امروز، ۷ مهرماه در دفتر امام جمعه انبارالوم تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام دماوندی، امام جمعه انبارالوم در این مراسم ضمن عرض خداقوت گفت: تبلیغ دین مبین اسلام برگرفته از سیره نبی مکرم اسلام(ص)می باشد با وجود هجمه ها و شبهات فراوان برعلیه اسلام روشنگری شما عزیزان قطعا مصداق جهاد است.

وی نقش مبلغین در این برهه از حساس کنونی خطیر دانست وگفت: مبلغین باید تبیین دستاوردهای انقلاب در کنار برنامه‌های تبلیغی در دستور کار قرارداده و جوانان را با این دستاوردها آشنا کنند.

حجت‌الاسلام دماوندی بیان کرد: امروزه دشمن جنگ نرم راعلیه جوانان ما آغاز کرده و در این راه از هر تلاشی فرو گذار نمی‌کنند، لذا رسالت مبلغین در زمینه خطیرتر است.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن و احکام و برگزاری سلسه نشست‌های بصیرتی و تبیینی و برگزاری عزاداری و تبیین قیام عاشورا از جمله برنامه‌هایی بود که توسط مبلغین در دهه اخر صفر برگزار شد.

 

 

انتهای پیام
captcha