مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4088339
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در گلستان برگزار شد

مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام رضا(ع) با حضور خادمیاران رضوی، معاونت پرورشی و فرهنگی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان، معاونین و کارشناسان روز گذشته، 5 مهرماه در اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش گلستان برگزار شد.

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک به حرم اما رضا ع در اداره کل اموزش و پرورش گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام رضا(ع) با حضور رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌ کل آموزش و پرورش گلستان، معاونین و کارشناسان و جمعی از خادمیاران رضوی روز گذشته، 5 مهرماه در اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم گفت: عنایت خداوند متعال به ایران اسلامی بوده است که صحن و سرا و ضریح امام رئوفی همچون امام رضا(ع) در آغوش خود قرار داده است و این افتخار برای ایرانیان با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

لطفی بیان کرد: در دو سال گذشته به خاطر شرایط کرونا مردم از زیارت حضرت رضا‌(ع) محروم بودند و حضور خادمیاران رضوی در شهرهای مختلف فضای معنوی حضور در حرم رضوی را برای مردم تداعی می‌کند که لازم است این حضور در مناطق مختلف گسترده‌تر شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: امام رضا معروف به عالم آل محمد‌(ص) است آن بزرگوار عالم بود و گذشته، حال و آینده می‌دانست و در واقع روز شهادت این امام بزرگوار روز خودسازی است و برای امام راه دور و نزدیک ندارد و امام جواب سلام‌ می‌دهد اما پرده گناه جلوی ما را گرفته است.

 این مراسم با مداحی جمعی از مداحان اهل‌بیت و خادمیاران رضوی همراه بود.

انتهای پیام
captcha