دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با امام‌جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر
کد خبر: 4088039
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با امام‌جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با هدف برنامه‌ریزی برای برگزاری هفته وحدت امروز، 4 مهرماه با امام‌جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس تبلیغات اسلامی ازادشهر با امام جمعه اهل سنت نگین شهربه گزارش ایکنا از گلستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با هدف برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های هفته وحدت امروز، 4 مهرماه با امام‌جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، وحدت را عامل سربلندی و عزت مسلمین دانست و گفت: باید بیش از پیش وحدت را در فضای واقعی و عمل نشان دهیم تا دشمنان نظام اسلام بدانند که شیعه و سنی در کنار یکدیگر باهم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با بیان‌اینکه تعامل طلاب شیعه و اهل‌سنت در مناسبات مختلف موجب تقویت روحیه تقریبی و نزدیک‌تر شدن دلها می‌شود، افزود: اگر وحدت نباشد، در بین مسلمانان تفرقه و جدایی ایجاد می‌شود و آن زمان دشمن به راحتی می‌تواند نقشه‌های شوم خود را اجرا کرده و نفوذ کند.

حجت‌الاسلام طالبی به اجرای طرح ایستگاه همدلی در ایام هفته وحدت اشاره کرد و گفت: ایام هفته وحدت فرصت خوبی برای تعامل طلاب شیعه و اهل‌سنت است، لذا برپایی ایستگاه همدلی این امکان را فراهم کرده که طلاب و اهل‌سنت و شیعه بیشتر در کنار هم بوده و از هم‌فکری هم استفاده کنند.

همچنین امام‌جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر با تبریک هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان، استان گلستان را پرچمدار وحدت در کشور دانست و گفت: اهل‌سنت و شیعه با یکدلی و صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند و این وحدت و همدلی را بايد حفظ کرد زیرا از سرمایه‌های ارزشمند برای این مرز و بوم است.

مشاور استاندار در امور اهل‌سنت گلستان بیان کرد: برگزاری مراسم هفته وحدت هم در مناطق شیعه و هم در مناطق سنی‌نشین موجب نزدیکی بیشتر اقوام خواهد شد.

آخوند خوجملی با بیان‌اینکه وحدت، اتحاد و همبستگی باعث پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از چیزهایی که باعث شد انقلاب پایدار بماند و یا در جنگ تحمیلی موفق و پیروز شود بخاطر حفظ  وحدت و اتحاد بین مردم کشورمان بود.

انتهای پیام
captcha