تقویت دیپلماسی مهارتی با بهره‌مندی از دانش‌آموزان‌ گلستانی
کد خبر: 4087584
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد:

تقویت دیپلماسی مهارتی با بهره‌مندی از دانش‌آموزان‌ گلستانی

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان‌اینکه تحقق شعار سال رهبری در مسائل دانش‌بنیان است، افزود: دانش‌آموزان گنجینه‌های دانش‌بنیان هستند، لذا در‌صدد هستیم دیپلماسی مهارتی با استفاده از دانش‌آموزان بومی و محلی گلستان را تقویت کنیم.

سید رضا نظری مدیر کل اموزش و پرورش گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در آیین زنگ بازگشایی مدارس که امروز، دوم مهرماه در هنرستان دخترانه بعثت گرگان برگزار شد، تصریح کرد: خدا را شاکریم امروز بعد از دو سال وقفه در بازگشایی مدارس شاهد حضور دانش‌آموزان در مدارس هستیم و امیدواریم سالی سرشار از موفقیت را آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش‌ گلستان با بیان‌اینکه تحقق شعار سال رهبری در مسائل دانش‌بنیان است، افزود: هنرستان‌های استان با برنامه‌ریزی در زمینه دانش‌بنیان می‌توانند محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر کرده، لذا در‌صدد هستیم دیپلماسی مهارتی با استفاده از دانش‌آموزان بومی و محلی گلستان را تقویت کنیم.

نظری به هفته دفاع‌مقدس و رشادت‌های رزمندگان اشاره‌ کرد و‌ گفت: دفاع مقدس یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان‌اینکه رشادت‌ها، ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باعث آرامش امروز دانش‌آموزان است، گفت: تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان و پیران این خطه با پیروی و الگو‌پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و نقشه‌هایشان را نقش برآب کرده است.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha