طراحی اغتشاشات اخیر از سوی ایادی کفر است
کد خبر: 4087433
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

طراحی اغتشاشات اخیر از سوی ایادی کفر است

امام جمعه گرگان با بیان‌ اینکه این اغتشاشات اخیر دست نشانده ایادی کفر و آمریکا است، گفت: عاملان اصلی اغتشاشات اخیر باید شناسایی و براساس قانون با آنها برخورد شود.

یت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در گرگان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: ملت ایران  هزاران  شهید را در راه صیانت از این آب و خاک تقدیم انقلاب کرده است و هرگز اجازه نمی‌دهد که ایادی کفر و استکبار به انقلاب ضربه وارد کند و مردم ولایت‌مدار تسلیم این جوسازی‌ها نخواهد شد.

امام جمعه گرگان بیان کرد: حادثه‌ای که برای مرحومه امینی اتفاق افتاد همه جامعه به ویژه رئیس جمهور را متاثر کرد و ایشان مصرانه خواهان پیگیری این حادثه هستند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه این اغتشاشات اخیر دست نشانده ایادی کفر و آمریکا می‌باشد، تصریح کرد: عاملان اغتشاشات اخیر باید شناسایی و براساس قانون با آنها برخورد شود.

آیت‌الله نورمفیدی بیان کرد: این اقدامات شیطان صفتانه از جمله آتش زدن اموال عمومی و اهانت به مقدسات نشان می‌دهد دست‌هایی پشت پرده است و دیگر اعتراض نیست، بلکه توطئه است.

امام جمعه گرگان حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را فرصتی مناسب برای طرح مسائل ایران و جهان دانست و گفت: در این مراسم رئیس جمهور با قاطعیت تمام مسائل را شفاف بیان کرد و به گوش جهانیان رساند مسائلی که حتی بسیاری از سران کشورهای جهان جرائم بیان آن را نداشتند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی همیشه سعی کرده بسیاری از مسائل مختلف کشور ما را وارونه جلوه دهد بنابراین این جلسات در سازمان ملل دروغ‌های آن‌ها را افشا کرده و چهره پلید آنها را با نمایش می‌گذارد.

 

 

انتهای پیام
captcha