دیدار مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گلستان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان
کد خبر: 4085059
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

دیدار مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گلستان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی گلستان در راستای همکاری و هم‌افزایی در جهت تولید برنامه‌های موثر و خلاق امروز، 21 شهریور با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان دیدار کرد.

دیدار مدیرانبه گزارش ایکنا از گلستان، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی گلستان در راستای همکاری و هم‌افزایی در جهت تولید برنامه‌های موثر و خلاق امروز، 21 شهریور با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان دیدار کرد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی گلستان  در این نشست ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان، بر ضرورت ایجاد هماهنگی و هم افزایی بیشتر اداره کل تبلیغات اسلامی با مرکز استانی صدا و سیمای گلستان تاکید کرد و افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان آمادگی کامل در راستای همکاری و هم‌افزایی در جهت تولید برنامه‌های موثر و خلاق را با مرکز استانی صدا و سیمای گلستان دارد.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه نهاد تبلیغات اسلامی از ظرفیت بالای در جهت تولیدات رسانه‌ای دارد، افزود: شاید این سخن گزافه نیست که سازمان تبلیغات اسلامی علیرغم در اختیار داشتن امکانات محدود جزو پرکارترین نهادهای فرهنگی نظام است که در همه بخش‌های فرهنگی و در همه مناطق شهری و روستایی و محروم نقش جدی و سازنده دارد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: علیرغم اینکه این نهاد و نام تبلیغات را یدک می‌کشد و با مظلومیت تمام و بدون هیاهو و تبلیغات برای خودطرحی مشغول خدمتگزاری به مردم بوده، اما تلاش کرده است که فرهنگ غنی اسلام عزیز و معارف بلند قرآن و سنت گرانقدر نبوی و سیره اهل‌بیت‌(ع) را نشر و گسترش دهد.

مدیر مرکز استانی صدا و سیمای گلستان ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: مرکز استانی صدا و سیما تمام تلاش و همت خود را برای بهتر ارائه شدن برنامه‌های فاخر و محتواهای متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم مردم گلستان در نظر می‌گیرد امید است بتوانیم با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی تحولی درخور صدا و سیمای مرکز استان گلستان داشته باشیم.    

انتهای پیام
captcha