پیاده‌روی اربعین سبب تقویت جبهه مقاومت در منطقه می‌شود
کد خبر: 4082666
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
امام جمعه گرگان:

پیاده‌روی اربعین سبب تقویت جبهه مقاومت در منطقه می‌شود

امام جمعه گرگان با بیان‌اینکه حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین سبب تقویت جبهه مقاومت در منطقه خواهد شد، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین با توجه به توطئه‌های دشمنان هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و این نشانه اقتدار عظمت اسلام و واقعه کربلا می‌باشد.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته گرگان با اشاره به خطبه‌های امیرالمومنین(ع) در باب خداشناسی گفت:حد و اندازه چیزی دو معنا دارد یک معنای عرفی  و دیگری منطقی است مثلا خانه انسان یک حدی دارد از طرف شمال و جنوب به حدی می‌رسد ولی خداوند جسم نیست که دارای حد باشد تعریف یک شی در حقیقت ذاتش حد آن شی است اما اینها برای خداوند صادق نیست.

امام جمعه گرگان با اشاره به مسائل اخیری که در عراق رخ داده مایه غم جهان اسلام و مصیبتی بزرگ دانست و گفت: بدون شک این اختلافات توسط کشورهایی طراحی می‌شود که خود را ابرقدرت معرفی کرده که هدفشان اختلاف افکنی بین مسلمان است.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه مردم عراق باید وحدت و اتحاد خود را در برابر اختلافات داخلی دشمنان حفظ کنند، تصریح کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین مایه عزت مسلمانان و برافراشتگی و اهتزاز پرچم حضرت ابوالفضل(ع) و امام حسین (ع) در جهان است.

امام جمعه گرگان با بیان‌اینکه حرکت عظیم پیاده روی اربعین سبب تقویت جبهه مقاومت در منطقه خواهد شد، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین با توجه به توطئه‌های دشمنان هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و این نشانه اقتدار عظمت اسلام و واقعه کربلا خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha