دانشجویان حلقه‌های میانی بین حاکمیت و مردم هستند
کد خبر: 4082356
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
رئیس نمایندگی دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان:

دانشجویان حلقه‌های میانی بین حاکمیت و مردم هستند

رئیس نمایندگی دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان با اشاره به اینکه دانشجویان حلقه‌های میانی بین حاکمیت و مردم هستند، اظهار کرد: توانمندسازی دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باعث تقویت روحیه آرمان خواهی و مطالبه گری در دانشجویان را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام مازندرانی رئیس دفاتر نهاد مقام رهبری در دانشگاه های گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام حسینعلی مازندرانی، رئیس نمایندگی دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان امروز، ۹ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد اجرای طرح «حامیم» و توانمندسازی دانشجویان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی گفت: شیوع کرونا و وقفه دوساله مراکز تحصیلی باعث شد که حضور میدانی دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی کمرنگ شود، لذا برگزاری طرح «حامیم» در جهت تقویت روحیه آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویان در سطح ملی و استانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس نمایندگی دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان به بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر دانشجو بخواهد یک حرکت معقول به سمت چشم انداز پیش رو حرکت کند باید نقشه راهی را ترسیم کرده که این نقشه راه باید توام با تعالی و امیدبخش و همراه با راهکارهای عملی باشد.

حجت‌الاسلام مازندرانی با اشاره به اینکه دانشجویان حلقه‌های میانی بین حاکمیت و مردم هستند، اظهار کرد: از طریق دانشجویان باید بین سه قوا ارتباط ایجاد کنیم تا بتوانیم مسیر توسعه و پیشرفت را سریعتر طی کنیم.

رئیس نمایندگی دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان با تأکید بر اینکه پویایی در جامعه ضروری است، افزود: ما باید بتوانیم در مسائلی که منتقل می‌کنیم، مستعد باشیم. در گذشته باورها را در بین جوانان ما از بین برده بودند؛ لذا برای مقابله با این توطئه‌ها باید جوانانی حاضر در صحنه همراه با علم و دانش داشته باشیم.

وی بیان کرد: طرح حامیم و یا توانمندسازی نیروهای فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با حضور دانشجویان فعال در هفته آینده برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مازندرانی در پایان تأکید کرد: ما از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی باور توانستن را در خود تقویت کردیم و اکنون جوانان ما نیز نیاز به تقویت باورهای خود دارند.

 

انتهای پیام
captcha