پیشرفت کشور با داشتن روحیه انقلابی میسر است
کد خبر: 4078626
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان:

پیشرفت کشور با داشتن روحیه انقلابی میسر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تنها راه رسیدن به توسعه و پیشرفت را داشتن روحیه انقلابی دانست و گفت: تجربه نشان داده در طول این ۴۳ سال هرجا پشتیبان ولی‌فقیه بودیم و روحیه انقلابی بر جامعه حاکم شد به پیشرفت رسیدیم، لذا این روحیه در رزمندگان انقلاب نمایان بود.

حجت الاسلام طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، سید علی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در مراسم یادواره شهدا و ایثارگران ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی گرگان که امروز، ۲۵ مرداد در تالار فخرالدین الدین اسعد گرگانی برگزار شد، گفت: اگر شهدا نبودند امروز نامی از اسلام باقی نمی‌ماند این شهدا بودند که در سخت‌ترین شرایط حضور مستمر در جنگ داشته و در راه دفاع از آرمان های انقلاب ثابت قدم بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان بیان کرد: اراده خداوند قادر به از بین بردن تمام دشمنان اسلام است اما مسلمان باید پای دین امتحان بدهد شهدا این امتحان دادند، لذا اگر مسلمان و محب اهل بیت هستیم باید خود را مدیون شهدا بدانیم.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان‌اینکه امروز جلوه‌های قیام کربلا در جامعه ترسیم شده است، تصریح کرد: عده‌ای با کارشکنی‌های مختلف به بهانه‌های مختلف دست دوستی با دشمن می‌دهند که این افراد اگر هم در کربلا بودند در مقابل امام حسین(ع) ایستادگی می‌کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تنها راه رسیدن به توسعه و پیشرفت را داشتن روحیه انقلابی دانست و گفت: تجربه نشان داده در طول این ۴۳ سال هرجا پشتیبان ولی‌فقیه بودیم و روحیه انقلابی بر جامعه حاکم شد به پیشرفت رسیدیم و اگر جا به بهانه‌ها و فتنه‌ها مختلف از ولی‌فقیه پشتیبانی نکردیم ضرر کردیم و لذا این روحیه در رزمندگان انقلاب نمایان بود.

وی اسلام، قرآن و اهل‌بیت و رهبری را اصل یک جامعه اسلامی دانست و گفت: اگر مسئولی آن گونه که باید وظایفش را انجام نمی‌دهد، دلیل نمی‌شود که ما از انقلاب حراست نکنیم، بلکه باید بیشتر تلاش کرد تا با رفع مشکلات، اجازه میدان‌داری از دشمنان گرفته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تصریح کرد: برای اینکه آحاد جامعه در جنگ نرم راه حق را گم نکنند باید تابع ولایت فقیه باشند تا هیچ گاه از مسیر انقلاب منحرف نشوند.

انتهای پیام
captcha