اختصاص یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور در گلستان
کد خبر: 4078092
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

اختصاص یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور در گلستان

مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان اختصاص یافته است.

عابدی رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، قدرت الله عابدی، مدیر سازمان برنامه و بودجه گلستان امروز، ۲۳ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان اختصاص یافته است.

مدیر سازمان برنامه و بودجه گلستان با بیان‌اینکه با پیگیری‌های انجام شده دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال مالی در ۳۱ شهریور فرصت دارند این اعتبار را جذب کنند، تصریح کرد: اسفند ۱۴۰۰ در سفر رئیس جمهور به گلستان بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۵۲۶ طرح به استان اختصاص یافته بود که یک هزار و دویست و بیست میلیارد تومان از این اعتبار در حال جذب است.

عابدی با بیان‌اینکه ۴۵ میلیارد تومان از مصوبات دولت برای بحث سوخت‌رسانی فرودگاه در نظر گرفته شده است، افزود: در حوزه وزارت نیرو یک هزار میلیارد تومان برای سد نرماب و ۱۸۰ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی برای گرگان در نظر گرفته شده است که ۱۵۰ میلیارد تومان تا اسفند ماه به صورت نقدی تخصیص داده شد.

مدیر سازمان برنامه و بودجه گلستان افزود: برای آبرسانی گنبدکاووس و نوار مرزی ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و همچنین برای طرح علاج بخشی سد وشمگیر نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

عابدی از اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی ۵ آذر گرگان خبر داد و گفت: تکمیل پارک موزه دفاع مقدس ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته اختصاص پیدا کرده است و ۵ میلیارد تومان برای شهدای گمنام در نظر گرفته شده است.

وی به اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای لایروبی کانال‌های ارتباطی بین خلیج گرگان و دریای خزر اشاره کرد و گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های گلخانه‌ای و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای باغات دیم در اراضی شیب‌دار در سفر رئیس جمهور به گلستان اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام
captcha