اختصاص ۲۵ میلیارد اعتبار برای مجتمع فرهنگی ایثارگران توشن گرگان
کد خبر: 4077310
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

اختصاص ۲۵ میلیارد اعتبار برای مجتمع فرهنگی ایثارگران توشن گرگان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بوجه استان گلستان به پروژه مجتمع فرهنگی ایثارگران توشن گرگان اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس‌جمهور ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به این مجتمع فرهنگی مصوب شد که ۱۰ میلیارد از این بودجه در اسفندماه تخصیص داده شده است.

تجلیل از خبرنگار ایکنا گلستان توسط سازمان برنامه و بودجه گلستان

قدرت‌الله عابدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه بوجه استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان با بیان‌ اینکه امروز رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران نقش بسزایی در پیشرفت جامعه دارند، تصریح کرد: باید جایگاه والای خبرنگاران و رسالت اصلی این قشر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان گلستان بیان‌کرد: امروزه تعدادی از مردم اطلاعات خود را از رسانه‌های بیگانه می‌گیرند، لذا در این زمینه نقش رسانه‌های انقلابی و متعهد می‌توانند در انتشار اخبار به موقع و مبتنی بر واقعیت راه‌گشا باشد.

عابدی به پروژه مجتمع فرهنگی ایثارگران توشن گرگان اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس‌جمهور 25 میلیارد تومان اعتبار به این مجتمع فرهنگی مصوب شد که 10 میلیارد از این بودجه در اسفند ماه تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان گلستان بیان کرد: از دیگر اقدامات دولت تکمیل پارک موزه دفاع مقدس بود که در سفر رئیس‌جمهور به استان 35 میلیارد تومان مصوب شد که 15 میلیارد از این بودجه در اسفندماه اختصاص یافت، لذا این پروژه می‌تواند در نشر فرهنگ و ایثار و شهادت در استان تاثیرگذار باشد.

عابدی همچنین به تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام در گلستان اشاره کرد و‌ گفت: 5 میلیارد برای یادمان شهدای گمنام مصوب شده که تاکنون 2 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان گلستان همچنین به اجرای تدوین سند چشم انداز نماز در استان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های سازمان برنامه و بودجه برگزاری اجلاسیه‌های نماز و پرداختن به فعالیت‌های نمازی در ارگان‌ها و سازمان‌های است که با روی کار آمدن دولت جدید این مقوله بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان‌ اینکه باید در حوزه دین ادعای تکلیف کنیم، افزود: یکی از اهداف قیام عاشورا احیای امر به معروف و ادای دین بود، لذا در نظام اداری علاوه بر تخصص، تعهد هم لازم است.

در پایان این جلسه با حضور رئیس و معاون جهاددانشگاهی گلستان از خبرنگار خبرگزاری ایکنا تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha