کرسی تلاوت ضیافت نور در علی آباد‌کتول برگزار شد
کد خبر: 4075542
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

کرسی تلاوت ضیافت نور در علی آباد‌کتول برگزار شد

سیصد و هفتاد و ششمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور با عنوان «قرآن و نهضت حسینی» و به یاد شهیدان این هفته دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خانطومان روز گذشته، 11 مرداد در مصلای امام رضا‌(ع) علی آباد‌کتول برگزار شد.

کرسی تلاوت قرآن ضیافت نوربه گزارش ایکنا از گلستان، سیصد و هفتاد و ششمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم (ضیافت نور) شهرستان علی آباد‌کتول با عنوان‌«قرآن و نهضت حسینی» و به یاد شهیدان این هفته دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم  خانطومان روزگذشته، 11 مرداد در مصلای امام رضا‌(ع) علی آباد کتول برگزار شد.

 ابتدای این جلسه با زمزمه‌های دعای توسل و مداحی توسط کربلایی رضا صدقی آغاز شد  و بیان حکمت ۹۳ نهج‌البلاغه با موضوع فلسفه آزمایش‌های الهی و پناه جویی به خدا توسط استاد محمدباقر زنگانه ارائه شد.

 در ادامه تلاوت سوره فجر به همراه تفسیر و تبیین نفس مطمئنه (امام حسین (ع)) که برای ورود به جنت، مورد خطاب الهی قرار گرفته است از جمله مواردی بود که توسط حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه علی آبادکتول بیان شد.

 در ادامه برنامه به بیان اسامی شهیدان این هفته دفاع مقدس‌(سبزعلی تخم افشان، محمدتقی اسلانی، مجتبی غلامی‌، عباسعلی اخلی) و شهیدان مدافع حرم‌(عبدالله اسکندری، رحیم کابلی، محمد‌‍امین کریمیان‌، مصطفی تاش موسی، عباس آسمیه) توسط حاج علی اصغر زنگانه مدیر ضیافت نور بیان شد.

انتهای پیام
captcha