«گردهمایی مبلغین» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4074069
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

«گردهمایی مبلغین» در گلستان برگزار شد

«گردهمایی مبلغین» با عنوان جهادگران تبیین و طلایه‌داران نهضت عاشورایی با حضور استاندار گلستان و نماینده ولی‌فقیه در گلستان و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز، ۶ مرداد در مصلی گرگان برگزار شد.

همایش مبلغین و مبلغات در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، «گردهمایی مبلغین» با عنوان جهادگران تبیین و طلایه‌داران نهضت عاشورایی با حضور استاندار گلستان و نماینده ولی‌فقیه در گلستان و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز، ۶ مرداد در مصلی گرگان برگزار شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات استان گلستان در این همایش گفت: بیش از هزار نفر از مبلغین و مبلغات استان گلستان با هدف هم‌افزایی و تبیین اهداف قیام اباعبدالله(ع) و نهضت عاشورا، امروز در این نشست هم افزایی مشارکت داشتند تا محتوای بهتری را در جلسات عزاداری محرم و صفر امسال به مردم ارائه دهند.

حجت‌الاسلام گرزین گفت: محور اصلی سخنرانی‌های محافل عزاداری امسال با توجه به هجمه‌های دشمن، جهادتبیین و ارائه شرایط روز جامعه و دستاورد‌های انقلاب و خباثت‌های دشمن و همچنین امیدافزایی و افزایش جمعیت است.

مدیر کل تبلیغات گلستان با بیان‌اینکه محرم و صفر امسال یک هزار مبلغ از طرف سازمان تبلیغات در استان گلستان فعالیت خواهند کرد، افزود: در نشست هم افزایی امروز، مطالب اصلی و مورد نیاز جامعه و کشور نیز توسط مسئولین مطرح شد تا شاهد تعالی محافل و مجالس عزاداری‌های محرم امسال باشیم.

استاندار گلستان هم در این گردهمایی به ظرفیت‌های استان گلستان و کم و کاستی‌هایی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد اشاره کرد و گفت: تبیین و روشنگری مبلغین همواره پشتوانه و حمایت گر مسئولان است.

زنگانه با بیان‌اینکه وظیفه مبلغین تبیین دستاوردهای نظام به ویژه استان گلستان است، افزود: گلستان از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که متاسفانه نتوانستیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و در زمینه اجتماعی و فرهنگی و سیاسی به کار ببندیم، لذا وظیفه مبلغین به عنوان حامی مسئولین در زمینه بسیار خطیر است.

استاندار گلستان با بیان‌اینکه ایام محرم بهترین فرصت برای تبیین قیام عاشورا می‌باشد، افزود: مطالبی که در این ایام و البته همیشه در اینگونه مجالس و محافل بیان می‌شود باید بصیرت افزا و در جهت تبیین آموزه‌های اسلامی، اهداف انقلاب و ... باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha