کرسی ضیافت نور در علی‌آباد‌کتول برگزار شد
کد خبر: 4073676
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

کرسی ضیافت نور در علی‌آباد‌کتول برگزار شد

سیصد و هفتاد و پنجمین کرسی تلاوت و تفسیرقرآن کریم ضیافت نور با نام «مرصاد خدا در کمین منافقین» روز گذشته، ۴ مرداد در مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد‌کتول برگزار شد.

کرسی تلاوت و تفسیر قران در علی ابادبه گزارش ایکنا از گلستان، سیصد و هفتاد و پنجمین کرسی تلاوت و تفسیرقرآن کریم ضیافت نور با عنوان «مرصاد خدا در کمین منافقین» روز گذشته، 4 مرداد در مصلای امام رضا‌(ع) شهرستان علی‌آباد‌کتول برگزار شد.

در این مراسم معنوی نوای دلنشین دعای توسل توسط مداح اهل‌بیت(ع) کربلایی عبدالله کرامتی و حکمت ۹۴ نهج‌‎البلاغه در بیان حقیقت خیر و برکت توسط استاد محمدباقر زنگانه ارائه شد.

در ادامه مراسم تلاوت آیات اول تا ۲۲ سوره انسان(هل اتی) توسط حجت‌الاسلام احمد تجری قاری استانی قرائت و تفسیر آیه 22 سوره انفال و ضرورت وجود عقلانیت در بهره‌مندی درست از قرآن توسط حجت‌الاسلام حکیمی حافظ کل قرآن بیان شد.

همچنین تبیین موضوع عنوان جلسه و تشریح حمله منافقین به ایران بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و طراحی «عملیات مرصاد» توسط شهید سپهبدصیاد شیرازی و «تبیین حقیقت مباهله» با آیات ۶۰ تا ۶۳ آل عمران برنامه بعدی بود که توسط مدیر ضیافت نور علی اصغر زنگانه بیان شد.

دعای قرآنی ختم جلسه توسط مجری و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء پایان بخش این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha