گردهمایی مادحین در سرخنکلاته برگزار شد + عکس
کد خبر: 4073465
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

گردهمایی مادحین در سرخنکلاته برگزار شد + عکس

به مناسبت فرارسیدن محرم گردهمایی مادحین با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان و جمعی از مداحان و اقشار مختلف مردم روز گذشته، 3 مرداد در مسجد امام حسن مجتبی‌(ع) شهر سرخنکلاته برگزار شد.

حجت الاسلام محمد زاده رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت فرا رسیدن محرم گردهمایی مادحین با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان و جمعی از مداحان و اقشار مختلف مردم روز گذشته، 3 مرداد در مسجد امام حسن مجتبی‌(ع) شهر سرخنکلاته برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در این مراسم گفت: تشکل‎های دینی و هیئت مذهبی از نیروهای مستعدی هستند که رشد، بالندگی و پویایی آنها نیازمند تشکیلات مناسب، منسجم و مستحکم است.

حجت‌الاسلام محمدزاده بیان کرد: مهمترین و بزرگ‌ترین پایگاه دینی در جامعه اسلامی هیئت‌ها و محافل مذهبی هستند که محل آموزش تعالیم دینی و گرامیداشت شعائر الهی و دینی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان‌اینکه شورای هیئت‌های مذهبی نقش بسزایی در هدایت تشکل‌ها مردمی دارند، افزود: هیئت‌های مذهبی با توجه به مردمی بودن کارکرد خوبی در ارتقای سطح فرهنگی مردم برعهده دارند که نیاز به توجه بیشتر به این مجموعه‌ها و تشکل‌های مردمی است.

وی همچنین به نقش مداحان در تعمیق باورهای دینی اشاره کرد و گفت: احساس و عاطفه قابل دسترس‌ترین، گسترده‌ترین و تأثیر‌گذارترین راه انتقال یک پیام مذهبی و دینی به مخاطبین است و مداحی یک هنر است که اگر از این هنر درست استفاده شود، می‌تواند عامل گرایش جوانان و  نوجوانان به دین و درک صحیح آن‌ها از مبانی دینی شود.

انتهای پیام
captcha