لزوم آگاهی مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان و تمایز حق و باطل
کد خبر: 4069399
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
امام‌جمعه موقت گرگان بیان کرد:

لزوم آگاهی مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان و تمایز حق و باطل

امام‌جمعه موقت گرگان با بیان‌اینکه مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمنان و تمایز حق و باطل آگاه باشند، افزود: دشمنان همیشه در پی ضربه زدن به اسلام بودند، لذا یکی از شیوه‌های دشمنان جلوه دادن باطل به‌جای حق و حق را به‌جای باطل نشان دادن است.

حجت الاسلام برقرار امام جمعه موقت گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار، امام‌جمعه موقت گرگان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گرگان بیان کرد: هدف از رسالت پیامبران روشنگری و آگاهی‌بخشی است در صورتی که مستکبران و دشمنان اسلام همیشه می‌خواستند با شُبه‌افکنی مردم را در ظلم و تاریکی نگه دارند.

امام‌جمعه موقت گرگان با بیان‌اینکه مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمنان و تمایز حق و باطل آگاه باشند، افزود: دشمنان همیشه در پی ضربه زدن به اسلام بودند، لذا یکی از شیوه دشمنان برای ضربه زدن به مردم جلوه دادن باطل به‌جای حق و حق را به‌جای باطل است.

حجت‌الاسلام برقرار با بیان‌اینکه مردم باید مراقب باشند سرشان کلاه نرود، تصریح کرد: دشمنان همیشه بر باطل خود رنگ و لعاب داده و آن را در بین مردم ترویج می‌دهند و عده‌ای ناآگاهانه در مسیر باطل قدم می‌گذارند در صورتی که اگر باطل اصلی نمایان شود مستکبران رسوا خواهند شد.

امام‌جمعه موقت گرگان با بیان‌اینکه مردم باید مراقب تبلیغات سوء دشمنان باشند، افزود: مردم باید بدانند که دشمن دلش برای ما نمی‌سوزد بلکه برای منفعت خود تلاش می‌کند، لذا مردم باید هوشیار باشند و اگر ناآگاه باشند، نظام سلطه بر ما مسلط خواهد شد.

امام‌جمعه موقت گرگان به اجرای سرود سلام فرمانده اشاره کرد و گفت: امروزه این سرود بین‌المللی شده است و تا آفریقا هم رفته و عده‌ای با مسخره کردن این شعر تلاش دارند جلوی عزت ایران و جامعه ایرانی را بگیرند.

 



انتهای پیام
captcha