بزرگداشت۸۳شهید مبارزه با مواد مخدر در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4066168
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

بزرگداشت۸۳شهید مبارزه با مواد مخدر در گلستان برگزار شد

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مراسم بزرگداشت ۸۳شهید مبارزه با مواد مخدر با حضور استاندار گلستان، فرمانده سپاه نینوا و مسئولان اجرایی استان گلستان امروز ۲ تیرماه در گرگان برگزار شد.

بزرگداشت ۸۳ شهید مبارزه با مواد مخدر در گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مراسم بزرگداشت ۸۳شهید مبارزه با مواد مخدر با حضور استاندار گلستان، فرمانده سپاه نینوا و مسئولان اجرایی استان گلستان امروز ۲ تیرماه در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان در این مراسم با تجلیل از مقام والای شهیدان گفت: رسیدن به این مقام به تعبیر شهید سلیمانی، تلاش زیادی رامی‌طلبد و شهیدان ما در این راه ثابت قدم بوده و به اثبات رسانند.

زنگانه افزود: گلستان جز استان‌های درگیر با مواد مخدر است و باید همه تلاش‌ها در زمینه پیشگیری و مقابله دو چندان شود.

وی با بیان‌اینکه همه دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند، افزود: تقویت و گسترش آموزه‌های دینی و اخلاقی در خانواده، مصونیت فرزندانمان را در جامعه در مقابل انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، تضمین می‌کند.
استاندار گلستان گفت: مسئله مواد مخدر امروزه علت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که تاکنون نیروهای انتظامی و در نهایت جامعه ایران اسلامی خون‌های زیادی را داده و مشقت‌های متعددی را در این راه تحمل کرده است تا اقشار مختلف جامعه از سوداگران مرگ در امان باشند.

فرمانده انتظامی گلستان در این مراسم نیز، آسایش و امنیت کنونی را حاصل فداکاری و جانفشانی شهدا دانست و از خانواده شهدا بابت همه این ایثارگری‌ها قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان‌اینکه لباس ما لباس شهداست و راه پر خیر و برکت شهدا را ادامه خواهیم داد، افزود: متاسفانه یکی از حربه‌های استکبار جهانی بحث توزیع مواد مخدر در کشورمان است ‏که در راه مقابله با سوداگران مرگ و حفظ سلامت جامعه تعدادی از بهترین فرزندان کشورمان به درجه‌ رفیع شهادت ‏نائل شده‌اند.

سردار دادگر ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در راه مبارزه با مواد مخدر، همه آحاد و اقشار مختلف جامعه باید احساس مسئولیت کنند از همین رو، باید ارج نهادن به خانواده‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر را وظیفه خود بدانیم.



 

انتهای پیام
captcha