نشست بصیرتی جهاد‌تبیین در نگین‌شهر برگزار شد
کد خبر: 4065981
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

نشست بصیرتی جهاد‌تبیین در نگین‌شهر برگزار شد

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور امام‌جمعه نگین‌شهر و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه توحید امروز، یکم تیرماه در محل پایگاه امام سجاد‌(ع) نگین‌شهر برگزار شد.

امام جمعه نگین شهر در نشست بصیرتی جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از‌ گلستان، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد‌تبیین نشست بصیرتی «جهاد‌تبیین» با حضور امام‌جمعه نگین‌شهر و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه توحید امروز، یکم تیرماه در محل پایگاه امام سجاد‌(ع) نگین‌شهر برگزار شد.

امام‌جمعه نگین‌شهر در این جلسه گفت: بحث جهاد‌تبیین بارها از سوی مقام معظم بیان شده است اگر به فکر جهاد هستیم باید در این شرایط حساس کنونی اقدامات ویژه‌ای انجام داده و مردم را نسبت به اقدامات دولت و کارکردهای نظام اسلامی آگاهی دهیم.

حجت‌الاسلام بابا محمدی با بیان‌اینکه وظیفه ما در این زمان حساس دو اقدام راهبردی و مهم است، افزود: یکی از آن دو اقدام اینکه ما باید دولت را در انجام برنامه‌های اقتصادی پیش رو کمک کنیم .

امام جمعه نگین‌شهر با بیان اینکه امروز بهترین کمک به دولت اعتماد به دولتمردان است، ادامه داد: اقدام مهم و راهبردی دیگر ما اینکه علاوه بر اعتماد به دولت باید به مردم امید بدهیم و مردم را نسبت به آینده  برنامه‌های  اقتصادی دولت امیدوار کنیم.

وی با بیان‌اینکه اعتمادسازی و آگاهی‌بخشی از مؤلفه‌های اصلی جهاد‌تبیین است، افزود: همه افراد و در هر پست و مقامی هستند باید به این مقوله اهتمام ویژه داشته باشند و نگذارند آن طور که دشمن می‌خواهد و به وسیله جنگ‌نرم و تبلیغات اعتقادات مردم را خدشه‌دار کنند.

همچنین این جلسه هر هفته از سوی امام‌جمعه نگین‌شهر برگزار خواهد شد و فرمانده پایگاه و اعضای بسیج عملکرد خود را در خصوص جهاد‌تبیین ارائه داده و تبادل نظر می‌کنند.

انتهای پیام
captcha