مردم در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن هوشیار باشند
کد خبر: 4064832
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
امام جمعه موقت گرگان:

مردم در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن هوشیار باشند

امام جمعه موقت گرگان با بیان‌اینکه مردم باید در مقابل تبلیغات رسانه دشمن از آگاه کافی برخوردار بوده و هوشیار باشند، تصریح کرد: در طول تاریخ دشمنان مستکبر از سخنان زیبا برای فریب مردم و جدایی از قرآن استفاده کردند که با بصیرت مسلمانان فعالیت‌های ضد اسلام آنها خنثی شده است.

حجت الاسلام برقرار امام جمعه موقت گرگان

به گزارش ایکنااز گلستان، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار، امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گرگان با اشاره به ابزارهای دشمن برای مبارزه با حکومت‌های انقلابی بیان کرد: نخستین ابزار تبلیغ است زیرا دشمنان از این طریق فعالیت‌های خود را در کشورهای هدف مطرح می‌کنند که به عنوان نمونه تبلیغ ایران هراسی از جمله آنها است.

حجت‌الاسلام برقرار با بیان‌اینکه ابزار دوم جنگ دشمنان تحریم است، تصریح کرد: وقتی دشمنان نمی‌توانند با جنگ و تبلیغ کشور انقلابی را از بین ببرند سعی دارند از تحریم برای ضربه زدن استفاده کنند. دشمنان مردم ایران، شدیدترین تحریم ها را در طول تاریخ بر علیه ایران داشته‌اند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان‌اینکه کار امروز دشمن ایجاد روحیه یاس، ناامیدی و بدبینی در بین جوانان کشور است، افزود: دشمن با عملیات رسانه‌ای در تلاش است کاستی‌ها، کمبودها و اشکالات را برجسته نشان دهد تا با ایجاد نارضایتی عمومی، در کشور آشوب ایجاد کند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه مردم باید در مقابل تبلیغات رسانه دشمن از آگاه کافی برخوردار باشند، تصریح کرد: در طول تاریخ دشمنان از سخنان زیبا برای فریب مردم و جدایی از قرآن استفاده کردند که با بصیرت مسلمانان فعالیت‌های ضد اسلام آنها خنثی شده است.

حجت‌الاسلام برقرار با بیان‌اینکه دشمنان سعی می‌کنند براساس تبلیغات رسانه‌ای خود رژیم پهلوی به عنوان اسطوره یاد شود، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از عدم اطلاعات رسانه‌ای مردم استفاده می کنند و امیدواریم افراد جامعه با هوشیاری کامل گول این تبلیغات را نخورند.

حجت‌الاسلام برقرار با بیان‌اینکه در قرآن کریم بارها بر علم، دانش، بصیرت، فهم و شعور تاکید شده است اشاره کرد و گفت: در رسانه‌های دشمنان استکبارگر خطر عظیمی را برای مردم فاقد آگاهی طراحی شده که امیدواریم مردم در دام تبلیغاتی دشمنان گرفتار نشوند.

امام جمعه موقت گرگان به کار ارزشمند سرود سلام فرمانده در کشور اشاره کرد و گفت: سرود سلام فرمانده چنان در جهان تاثیرگذار بوده که در بیشتر مناطق تکرار می‌شود و امیدواریم این برنامه‌ها در زمینه نشر فرهنگ مهدوی در کشور روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام
captcha