برگزاری جشنواره نماز «فجر تا فجر» در گلستان
کد خبر: 4059539
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

برگزاری جشنواره نماز «فجر تا فجر» در گلستان

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان از برگزاری جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی نماز «فجر تا فجر» در گلستان خبر داد.

جشنواره نماز فجر تا فجربه گزارش ایکنا از گلستان، قاسم محمدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان روز گذشته، 3 خرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری نماز «فجر تا فجر» در دو مرحله استانی و کشوری بدون محدودیت سنی در گلستان خبر داد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان بیان کرد: ستاد اقامه نماز با استعانت از الطاف الهی و در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت بخشی از دستگاه‌های فرهنگی و با بهره‌گیری از توان ظرفیت‌های مردمی و از منظر صاحبان فکر و اندیشه و هنر، نسبت به برگزاری جشنواره فجر تا فجر اقدام کرده است.

محمدی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد وگفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعال و خودجوش فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، نشان دادن کارکردهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نماز، شناسایی، معرفی و حمایت از آثار فاخر فرهنگی و هنری نماز و کمک به تولید و انتشار گسترده‌تر این آثار در جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان بیان کرد: اجرای این جشنواره از بهمن 1400 لغایت بهمن 1401 خواهد بود و زمان اعلام نتایج مرحله استانی اول بهمن ماه و مرحله کشوری 12 بهمن ماه 1401  می باشد.

انتهای پیام
captcha