حفظ روحیه جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور
کد خبر: 4059322
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد:

حفظ روحیه جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور تلاش و کار و حفظ روحیه جهادی و انقلابی است که جوانان باید روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و به میدان بیایند.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان به گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک‌شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در ویژه برنامه سوم خرداد گرامیداشت شهید شاخص سال ۱۴۰۱ مداحان و هیئات مذهبی کشور شهید مدافع حرم علی امرایی که شامگاه، دوم  خرداد در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور تلاش و کار و روحیه جهادی و انقلابی است که جوانان باید روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و به میدان بیایند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: همانطور که امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، تمام این پیروزی‌ها با نیروی ایمان رزمندگان بود که باعث شکستن دژ محکم عراقی‌ها شد.

سردار ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه دفاع‌مقدس و فتح خرمشهر که دوران حساس، ایثار، شهادت، عزت و افتخار کشور باید برای نسل‌های جدید بازگو شود، افزود: به همه مردم سفارش می‌کنم که خاطرات خرمشهر را بخوانند و هنوز هم در سینه‌های فاتحان خرمشهر حرف‌های جدیدی وجود دارد که باید این ارزش‌ها بازخوانی شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر در مردمی‌سازی یارانه‌ها، دشمنان در کانال‌های مرتبط با منافقین به دنبال این هستند که مردم  را به خیابان‌ها بکشانند ولی باید بدانند که ایران از همه گردنه‌های سخت عبور می‌کند زیرا که انقلاب اسلامی جهان شمول است.

سردار ملک‌شاهکوهی با بیان‌ اینکه وظیفه حال حاضر ما جهاد‌تبیین مدنظر مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: جهاد تنها در بعد نظامی جنگ، شمشیر و دفاع نبوده بلکه هر نوع تلاشی از جمله امرار معاش هم نوعی جهاد است و جهاد‌تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تنها مختص علما، خطابه و قلم نبوده بلکه همه افراد در این جهاد سهم دارند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه عمر استکبار و مستکبران رو به زوال است ولی باید بدانند که آنکه طلوع می‌کند انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی معجزه امام خمینی‌(ره) و از اوجب واجبات است و اگر انقلاب آسیب ببیند اسلام، سیدالشهدا، حرمین شریفین هم آسیب می‌بینند و باید برای حفظ آن در خط انقلاب و رهبر حرکت کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش‌هاست و این فتح مافوق طبیعت است، افزود: ما امروزه خرمشهر‌های دیگری در پیش داریم خرمشهرهای دیگر تهاجم فرهنگی، حفظ ایمان، معیشت و اقتصاد، جنگ رسانه و روایت هستند، لذا دفاع همچنان باقی است و امروز هم با وحدت نیروهای مسلح و با صدای مشترک از رهبری عظیم‌الشان انقلاب حمایت خود را اعلام می‌کنیم و با روحیه جهادی در میدان هستیم.

 

انتهای پیام
captcha