پاسداران سربازان خدمت گذار مردم هستند
کد خبر: 4058054
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت؛

پاسداران سربازان خدمت گذار مردم هستند

مشاور استاندار گلستان در امور اهل‌سنت با بیان‌اینکه پاسداران سربازان خدمت گذار مردم هستند، افزود: سرداران و پاسداران در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

خوند خوجملی مشاور  استاندار در امور اهل سنت

به گزارش ایکنا از گلستان، آخوند خوجملی، مشاور استاندار گلستان در امور اهل‌سنت در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه‌های بسیج که امروز ۲۸ اردیبهشت در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مردم اهل سنت در دفاع از مرزهای سرزمینی استان گلستان به ویژه در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشتند و در بین چهار هزار شهید استان نزدیک به 600 شهید از برادران اهل‌سنت تقدیم انقلاب شده است.

مشاوره استاندار در امور اهل‌سنت ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند کارهای بزرگی در اقتصاد از سوی دولت پیگیری می‌شود و همه باید به برنامه اعلامی دولت سیزدهم آیت‌الله رئیسی کمک کنیم.

آخوندخوجملی بیان کرد: محبت و خیرخواهی دو سویه بین زمامداران و مسئولان است که پیامبرمکرم اسلام(ص) به آن تاکید داشتند و این اتحاد و انسجام بین زمامداران و مردم این کشور وجود دارد.

وی بابیان اینکه سرداران شهید چون شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدشان خود را سرباز این نظام می‌دانند، افزود: سرداران و پاسداران در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

آخوندخوجملی بیان کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام اسلامی است. نهادی که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان‌اینکه ترویج قومیت گرایی و تفرقه  بین مذاهب از اهداف دشمنان است، تصریح کرد: دشمن با ترویج یاس و ناامیدی نسبت به مردم و نظام و رهبری و سایر مسئولان به دنبال حاکم کردن جو ناامیدی در جامعه هستند، لذا باید برای حفظ وحدت تلاش کرده و نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

انتهای پیام
captcha