کارگاه تخصصی مهارت‌های تبلیغی ویژه بانوان در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4057119
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

کارگاه تخصصی مهارت‌های تبلیغی ویژه بانوان در گلستان برگزار شد

کارگاه تخصصی مهارت‌های تبلیغی ویژه بانوان مبلغ گلستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، عضو شورای راهبردی مؤسسه امیر بیان کشور و جمعی از بانوان مبلغه روز گذشته، 24 اردیبهشت در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

کارگاه تخصصی مهارت تبلغی در سالن ولایت تبلیغات ایلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، کارگاه تخصصی مهارت‌های تبلیغی ویژه بانوان مبلغ گلستان با حضور حجت‌الاسلام گرزین، مدیر‌ کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام محمدهادی صالح پرور، عضو شورای راهبردی مؤسسه امیر بیان کشور  و جمعی از بانوان مبلغه روز گذشته، 24 اردیبهشت در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در این مراسم با بیان احکام دینی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی، تفسیرقرآن، جلسات قرآنی و تشکیل حلقه‌های معرفت را از وظایف یک مبلغه دانست و گفت: اگر هر مبلغی در مسجدی که فعالیت می‌کند همکاری لازم و کافی را داشته باشد می‌تواند در فضای مجازی تأثیرگذار نیز باشد.

حجت‌الاسلام گرزین اجرای امر به معروف و نهی از منكر و توسعه فرهنگ قرآنی را ضامن بقا و دوام فرايض دينی دانست و اظهار كرد: تبليغ مبلغان و روحانيون با تأكيد بر امر به معروف و نهی از منكر نقش مهمی در كاهش آسيب‌های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به اهميت توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، توسعه فرهنگ قرآنی را يكی از نيازهای امروز جامعه دانست و گفت: توسعه فرهنگ قرآنی و ترويج زكات، فرهنگ حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های زندگی بايد مورد توجه جدی مبلغان و روحانیون مذهبی قرار گيرد.

انتهای پیام
captcha