اقدامات امدادگران هلال احمر ستودنی است
کد خبر: 4056690
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
امام جمعه موقت گرگان:

اقدامات امدادگران هلال احمر ستودنی است

امام جمعه موقت گرگان گفت: اقدامات امدادگران جمعیت هلال‌احمر در مواقع حساس و ضروری ارزشمند و ستودنی است و نیروهای هلال احمر نیاز مردم را تامین کرده و نماد خدمت به مردم هستند.

حجت الاسلام برقرار امام جمعه موقت گرگان

به گزارش ایکنا ازگلستان، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه گرگان به روایتی از امام کاظم(ع) در باب خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: «خداوند بندگان زیادی روی زمین دارد که برای رفع نیازهای مردم می‌کوشند و سعی و تلاش می‌کنند که در مواقع حساس و ضروری نیاز مردم را تامین می‌کنند، اینها افرادی هستند که در روز قیامت مطمئن باشند در امنیت کامل هستند» لذا باید از زحمات و خدمت هلال احمر قدردانی شود.

امام جمعه موقت گرگان با بیان‌اینکه افراد در هلال‌احمر دلسوزانه و صادقانه در جهت کمک‌رسانی به مردم در تلاشند، افزود: اقدامات امدادگران جمعیت هلال‌احمر در مواقع حساس و ضروری ارزشمند و ستودنی است و نیروهای هلال‌احمر نیاز مردم را تامین کرده و نماد خدمت به مردم هستند.

حجت‌الاسلام برقرار صداقت را از صفات اخلاقی ارزنده‌ای برشمرد و تصریح کرد: نجات انسان در صداقت و راستگویی و هلاکت و بدبختی انسان در گرو  دروغ و دروغگویی است، لذا انسان باید به این دو مقوله اخلاقی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

امام جمعه موقت گرگان به ٢٧ اردیبهشت روز ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت دارای شخصیت بسیار خوب و بالایی است و یکی از شخصیت‌های بزرگ علمی، عملی و جهادی محسوب می‌شود که تاکنون آن‌گونه که شایسته است شناخته نشده است.

امام جمعه موقت گرگان مسئولیت‌های اجتماعی را امانتی مهم دانست و افزود: این امانت به ما سپرده شده و باید به نحو احسن در این مسئولیت ایفای نقش کنیم.

 

انتهای پیام
captcha