کرسی ضیافت نور در علی آباد کتول برگزار شد + عکس
کد خبر: 4051074
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

کرسی ضیافت نور در علی آباد کتول برگزار شد + عکس

سیصد و شصت‌و‌دومین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر با عنوان «امام‌، قرآن‌، رمضان» روزگذشته، ۳۰ فروردین همراه با اقامه نماز مغرب و مراسم افطاری در مصلای امام رضا‌(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد.

علیرضا رضایی قاری بین المللی قران در علی اباد کتولبه گزارش ایکنا از گلستان، سیصد و شصت‌و‌دومین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر با عنوان «امام‌، قرآن‌، رمضان» روز گذشته، ۳۰ فروردین همراه با اقامه نماز مغرب و مراسم افطاری در مصلای امام رضا‌(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد.

در این مراسم معنوی زمزمه دعای توسل و روضه‌خوانی توسط مداح اهل بیت استاد محمدابراهیم جهش و همچنین بیان حکمت 135 نهج‌البلاغه امام علی(ع) در مورد موضوعات دعا و اجابت‌، توبه و قبول‌، استعفار و آمرزش‌، شکرگزاری و فزونی نعمت از سوی محمدباقر زنگانه، ارائه شد.

در ادامه مراسم آیات ۸۳ تا ۱۰۸ سوره انبیاء و سوره کوثر توسط علیرضا رضایی قاری بین‌المللی قرآن قرائت شد و حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حکیمی، حافظ کل قرآن مباحث تفسیری را در مورد آیه 87 سوره انبیاء در مورد ذکر در قرآن و سیره انبیاء و دعوت حاضرین به ذکر و یاد خدا همزمان با همه ذرات و موجودات آفرینش ارائه شد.

همچنین؛ دعای ختم جلسه توسط علی اصغر زنگانه مدیر ضیافت نور و اقامه نماز مغرب به همراه مراسم افطاری پایان بخش این جلسه قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha