مدیر حوزه‌های علمیه گلستان هتک حرمت روحانیت در حرم رضوی را محکوم کرد
کد خبر: 4047209
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

مدیر حوزه‌های علمیه گلستان هتک حرمت روحانیت در حرم رضوی را محکوم کرد

مدیر‌ حوزه‌های علمیه گلستان با صدور پیامی هتک حرمت به حریم قدس رضوی در ماه مبارک رمضان و تعرض به سه روحانی را در مشهد مقدس محکوم کرد.

حجت الاسلام ملکی مدیر حوزه علمیه گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه‌های علمیه‌ گلستان، حجت‌الاسلام مصطفی ملکی، مدیر‌ حوزه‌های علمیه گلستان با صدور پیامی هتک حرمت به حریم قدس رضوی در ماه مبارک رمضان و تعرض به سه روحانی را در مشهد مقدس محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است: حادثه تلخ و ناگوار هتک حرمت آستان مقدس ثامن الحجج‌(ع) و حمله به سه روحانی خدمتگزار که منجر به شهادت حجت الاسلام والمسلمین اصلانی و مضروب شدن ۲ روحانی دیگر شد قلب همه مردم ایران بالاخص طلاب حوزه‌های علمیه را جریحه‌دار کرد.

مدیریت حوزه علمیه استان گلستان ضمن محکومیت این حادثه تلخ، به خانواده آن شهید عزیز تبریک و تسلیت گفته و از متولیان، اقدام سریع و با دقت در برخورد قاطع با عوامل آن را خواستار شد.

وی در بخش دیگری از پیام آورده است: از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیای الهی را برای آن شهید عزیز و آرامش قلبی برای خانواده ایشان همراه با اجر فراوان و شفای عاجل و کامل را برای مجروحان این حادثه مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha