شعار سال باید در عمل اجرایی شود
کد خبر: 4044943
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
امام جمعه گرگان:

شعار سال باید در عمل اجرایی شود

امام جمعه گرگان با تأکید بر اینکه شعار سال را باید مسئولان به میدان عمل بیاورند، بیان کرد: اقتصاد و تولید امری اساسی در پیشرفت کشور است و باید مسئولان و حتی مردم در پیشبرد اهداف شعار سال همت کنند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان ۵ فروردین در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه گرگان به اهمیت تفکر و اندیشه در کارها اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهید در عبادت‌های شما خیر باشد، باید تفکر کنید و در روایات آمده یک ساعت تفکر از ۶۰ سال عبادت بیشتر ثواب دارد.

امام جمعه گرگان، آغاز فصل بهار را فصل رویش طبیعت اشاره کرد و گفت: چقدر زیبا است که عید ملی ما ایرانیان زمانی است که خداوند طبیعت را هم نو و زنده می‌کند.

آیت‌الله نورمفیدی به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اهتمام مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد این امر را روشن می‌کند که اقتصاد و تولید امری اساسی در پیشرفت کشور محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه محور اصلی توسعه استان کشاورزی است، افزود: اگر کشاورزی و صنعت بر مبنای علوم دانش بنیان قرار گیرد، نقش بزرگی در پیشرفت اقتصادی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایران ۹۵ درصد زعفران دنیا را تولید می‌کند در صورتی که سود کمی عاید ایران می‌شود، افزود: باید به این باور برسیم هرکاری که براساس علم و دانش بنیان صورت بگیرد، باعث پیشرفت می‌شود و این را کشورهای دیگر به خوبی فهمیدند، لذا باید خام فروشی به طور کلی از بین برود و کارها براساس دانش و علم صورت بگیرد زیرا این تولید باعث پیشرفت خواهد شد.

آیت‌الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه شعار سال را باید مسئولان به میدان عمل بیاورند، اظهار کرد: اقتصاد و تولید امری اساسی در پیشرفت کشور است و باید مسئولان و حتی مردم در پیشبرد اهداف شعار سال همت کنند.

امام جمعه گرگان به کشتار هفت ساله مردمان مظلوم یمن اشاره کرد و گفت: در قضیه اخیر روشن شد که اسرائیل نقش ویژه‌ای در کشتار ملت مظلوم یمن دارد و ننگی برای آل سعود است.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: کشور سوریه سال‌ها در برابر اسرائیل مقاومت کرد و همین کشورهای عربی به سوی بشار اسد آمدند و این نشان دهنده اثر مقاومت در برابر اسرائیل و دشمنان است که باید از آن درس گرفت.

انتهای پیام
captcha