صحیفه‌ سجادیه؛ زیبا‌ترین ادعیه‌ در تمنای بهترین‌ها از خداوند
کد خبر: 4041390
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

صحیفه‌ سجادیه؛ زیبا‌ترین ادعیه‌ در تمنای بهترین‌ها از خداوند

مدیر‌کل اوقاف و امورخیریه گلستان گفت: دعای صحیفه‌ سجادیه یکی از ارزشمند‌ترین ادعیه‌ها در تمنای بهترین‌ها از خدا بوده که دارای مضامین بلند معرفتی است که این گوهر گرانبها باید توسط علما تبیین شده و برای آیندگان به‌ویژه نسل جوان حفظ شود.

حجت الاسلام سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف  گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد، مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان در نخستین آئین صحیفه‌خوانی که شامگاه 16 اسفندماه در حرم مطهر‌ امامزاده یحیی بن زید‌(ع) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام سجاد‌(ع)، گفت: دعای صحیفه‌ سجادیه یکی از ارزشمند‌ترین ادعیه‌ها در تمنای بهترین‌ها از خدا بوده که دارای مضامین بلند معرفتی است، لذا این امامزاده به دلیل انتساب آن به امام سجاد(ع) محلی برای کسب معرفت است که خدا راشاکریم در این شب نورانی در جوار مضجع شریف این امامزاده واجب التعظیم هستیم.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان به عوامل برگزاری کنگره‌ یحیی بن‌زید‌(ع) اشاره‌ کرد و‌ گفت: هرکدام از امامزاده‌های واجب‌التعظیم پرچمدار دین‌باوری، وحدت، غیرت و حمیت اسلامی هستند و خدا را شاکریم که بعد از سال‌ها انتظار و تلاش توانستیم کنگره تبیینی و تجلیلی از این امامزاده برگزار‌ کنیم.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با بیان اینکه هدف از برگزاری گنگره یحی‌ بن‌زید(ع) تقویت مذاهب اسلامی بود، افزود: دشمنان اسلام درصدد هستند با تفرقه و نفاق اتحاد و وحدت مذاهب اسلامی را خدشه‌دار کنند لذا برگزاری این کنگره در این برحه حساس کنونی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

مدیر‌ کل اوقاف و امور خیریه گلستان آئین صحیفه‌خوانی را یکی از اقدامات ارزشمند برشمرد و گفت: صحیفه‌سجادیه زبور‌آل محمد(ص) میراث امام سجاد(ع) است که باید توسط علما تبیین شده و برای آیندگان به‌ویژه نسل جوان حفظ شود.

انتهای پیام
captcha