نهاد مقدس سپاه از رویش‌های عظیم انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4040724
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی:

نهاد مقدس سپاه از رویش‌های عظیم انقلاب اسلامی است

معاون فرهنگی‌سازمان تبلیغات اسلامی‌گلستان با بیان‌ اینکه نهاد مقدس سپاه از رویش‌های عظیم انقلاب اسلامی است، افزود: امروزه نقش سپاه در ایجاد اقتدار و صلابت انقلاب در برابر جریان استکباری برهیچ کس پوشیده نیست و حرکت آنها در صحنه‌های مختلف ایثار و شهامت موجب یاس و ناامیدی جبهه کفر است.

ولادت امام حسین و روز پاسدارحجت‌الاسلام دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و سایر اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت‌: یکی از بهترین نامگذاری‌ها در تقویم اسلامی روز پاسدار است که به پاس خدمات غیور مردانی که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی در تحقق اهداف الهی مخلصانه زندگی خود را فدای اسلام کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از راه و‌منش سیدالشهدا قدم در این امر خطیر گذاشتند، افزود: جهاد فی‌سبیل‌الله و پاسداری از اسلام ناب یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی است که خداوند آن را به کسانی عنایت کرده که اسوه صبر و پایداری و معنویت و شهادت باشند.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان‌اینکه نهاد مقدس سپاه از رویش‌های عظیم انقلاب اسلامی است، افزود: امروزه نقش سپاه در ایجاد اقتدار و صلابت انقلاب در برابر جریان استکباری برهیچ‌کس پوشیده نیست و حرکت آنها در صحنه‌های مختلف ایثار و شهامت موجب یاس و ناامیدی جبهه کفر است که این صلابت در عرصه‌های مختلف مدیون شیر مردان عرصه جهاد و شهادت می‌باشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه حفظ انقلاب و اسلام از اولویت اصلی نظام بوده و این مسئولیت بسیار سنگینی برعهده پاسداران است، تصریح کرد: امروزه سپاه توانسته در کنار مردم متناسب با نیازهای روز جامعه رشد پیدا کند و در موضوعات مختلف تجربه کسب کرده تا بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

حجت‌الاسلام دیلمی صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق‌گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه جهاد تبیین را ضروری دانست و‌ گفت: با همت تشکل‌های دینی و مساجد و اماکن مذهبی برنامه‌های ویژه همراه با سخنرانی‌ها و نشست‌های گفتمانی در جهت تبیین سیره سید‌الشهدا در سطح شهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha