محفل «عطر قرآن در فجر انقلاب» در گنبد کاووس برگزار شد
کد خبر: 4034411
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

محفل «عطر قرآن در فجر انقلاب» در گنبد کاووس برگزار شد

محفل «عطر‌قرآن در فجر انقلاب» با حضور امام جمعه گنبدکاووس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، امام جمعه روستای حاجی قوشان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) دهستان آق‌آباد شامگاه 17 بهمن در مسجدالنبی روستای حاجی قوشان گنبد‌کاووس برگزار شد.

محفل عطر قران در فجر انقلاب به‌ گزارش ایکنا از گلستان، محفل «عطر‌ قرآن در فجر انقلاب» با حضور حجت‌الاسلام محمود‌ ترابی، امام جمعه گنبدکاووس و حجت‌الاسلام صفی‌الحسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس، آخوند عطا امام جمعه روستای حاجی قوشان و سرگرد صباحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) دهستان آق‌آباد‌ شامگاه 17 بهمن در مسجدالنبی روستای حاجی قوشان گنبد کاووس برگزار شد.

امام جمعه گنبد‌کاووس با اشاره به آیه 33 سوره توبه که خداوند می‌فرماید: «هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ»، (او كسى است كه پيامبرش را با هدايت و دين درست فرستاد تا آن را بر هر چه دين است پيروز گرداند هر چند مشركان خوش نداشته باشند) گفت: همه دنیا را دین اسلام فرا خواهد گرفت و حاکمیت جهانی ایجاد خواهد شد و ان‌شاءالله ملت ما و ملت امت اسلامی این وعده الهی را محقق خواهد کرد.

حجت‌الاسلام ترابی با بیان اینکه، جمهوری اسلامی ایران اولین تجربه حاکمیت اسلامی در طول تاریخ بوده است، افزود: این تجربه عظیم و با عزت، دستاوردهای بزرگی برای همه به همراه داشت که مهم‌ترین آن امنیت، آرامش، وحدت، همبستگی و همدلی است.

آخوند‌ عطا امام‌جمعه روستای حاجی قوشان گنبد ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌فجر بیان کرد: ایران اسلامی با عنایات خداوند و‌ تأسی از رهنمودهای رهبری به تکامل رسیده است. امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای عظیم کشورمان در سطح ملی و جهانی هستیم.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما است که به عنوان یک مسئول یا فردی از جامعه اسلامی، از انقلاب و از رشادت‌ها و مجاهدت‌های امام راحل و آرمان‌های خون پاک شهدا صیانت و حفاظت کنیم.

در این مراسم حاج آخوند عبدالحلیم آبچر و حاج حافظ صالح حبیب‌لی از قاریان و حافظان ممتاز اهل سنت استان به قرائت قرآن پرداختند.

انتهای پیام
captcha