مادران شهدا روح حماسی را در فرزندان خود پرورش دادند
کد خبر: 4028975
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مادران شهدا روح حماسی را در فرزندان خود پرورش دادند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مادران شهدا الگوی مهمی برای جامعه امروز هستند، گفت: روز شهادت ام‌البنین(س) روز تجلیل از مادران و همسران شهدا است که نشان می‌دهد مادران شهدا روح حماسی را در فرزندان خود پرورش دادند و دنیا مدیون این از خودگذشتی و اخلاص است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی‌گرزین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان شامگاه 25 دی‌ماه در شب شهادت حضرت ام‌البنین‌(س) در مسجد‌ امام حسن مجتبی(ع) سرخنکلاه بیان‌کرد: اهمیت مادری مهم‌ترین رکن جامعه ساز در تاریخ بشریت است و هر جامعه‌ای که مادران آن حماسی‌تر، شجاع‌تر، کریم‌تر و مومن‌تر باشد آن جامعه نسبت به جوامع دیگر جلوتر است.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مادران نقش تأثیرگذاری در تربیت نسل آینده جامعه دارند، تصریح کرد: زنان در منزل علاوه بر نقش تربیتی در فرزندان می‌توانند به عنوان الگوی جامع برای همه به‌ویژه همسر و اطرافیان خود باشند که نمونه آن در حضرت زهرا(س) می‌توان مشاهد کرد که با سن کم توانست ام ابیها شود. 

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه یکی از عظمت‌های مادر، به دنیا آوردن فرزند و تحمل سختی‌ها و رنج‌ها است، تصریح کرد: البته به دنیا آوردن فرزندان برای مادر جزئی از نقش مادری است، لذا مادری کردن یعنی یاد دادن مسئولیت، از خود گذشتگی و فداکاری و بسیاری از مادران هستند که اینگونه فرزندانش را تربیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان: متأسفانه به دلیل تبلیغات غلط دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و دنیای مجازی باعث شده که ‌مادر شدن را برای زن‌های دنیا یک تکلیف و یک چیز سخت جا بیفتد، در حالی که مادر، مهم‌ترین رکن احساس به وجود آمدن در جامعه است.

وی با بیان اینکه تربیت نسل‌های صالح یکی از مهم‌ترین وظایف یک مادر است،‌ادامه داد: این تبلیغات نادرست باعث شده برخی از مادر شدن فرار کرده و یا اینکه فرزندان خود را به خوبی تربیت نمی‌کنند، لذا ماد‌ری که فقط به لذت‌های دنیوی و آسایش خود بیشتر از فرزند داشتن اهمیت می‌دهد نمی‌تواند نقش مادری خود را به خوبی ایفا کند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مادران شهدا الگوی مهمی برای جامعه امروز ما هستند، افزود: روز شهادت ام البنین(س) روز تجلیل از مادران و همسران شهدا است که نشان می‌دهد که مادران شهدا روح حماسی را در فرزندان خود پرورش دادند و دنیا مدیون این از خودگذشتی و اخلاص مادران شهدا است.

انتهای پیام
captcha