پرداخت ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد گلستان
کد خبر: 4020651
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

پرداخت ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد گلستان

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان گفت: تاکنون در گلستان بیش از ۱۳ هزار مددجو کمیته امداد بالغ بر یک هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

سید مصطفی صالحی مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان؛ سید مصطفی صالحی، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر گلستان نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که امروز 22 آذرماه برگزار شد، ضمن تبریک چهاردهمین سال تاسیس بانک مهر ایران گفت: ۲۲ آذر سال ۸۶ با مشارکت ۱۰ بانک بزرگ کشور این بانک تاسیس شد و در حال حاضر ۵۳۰ شعبه و سه هزار نفر نیروی انسانی کارآزموده در سراسر کشور در این بانک مشغول به خدمات هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر تسهیلات قرض‌الحسنه؛ فقرزادیی، اشتغال و معیشت و درمان و حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از دیگر فعالیت‌های  بانک مهر  ایران است، افزود: خدمات پرداخت شده از بانک مهر ایران رشد چشمگیری داشته است و از ابتدای سال در استان گلستان ۱۸ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر گلستان اظهار کرد: بانک مهر ایران در حوزه اشتغالزایی نهادهای مردمی مثل کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و غیره نقش داشته است و سامانه‌های بانک و وبسایت نیز خدمات خوبی از جمله افتتاح حساب آنلاین، تسهیلات آنلاین و معدل حساب  آنلاین و غیره را انجام می‌دهد.

صالحی بیان کرد: 400 قلم کالا شامل ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی از سوی بانک مهر ایران در ایام کرونا خریداری شده و  تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر گلستان با بیان اینکه ۱۷ شعبه بانک مهر ایران در سطح استان است و بزودی یک  شعب در گالیکش راه اندازی می‌شود، تصریح کرد: ۱۳ هزار  و ۶۴۰ مددجویان کمیته یک هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند و همچنین ۶ هزار و ۹۷۰ فقره تسهیلات ازدواج از شعب بانک مهر ایران تسهیلات دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha