بسط و گسترش اندیشه امامین انقلاب در جامعه
کد خبر: 4018657
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد:

بسط و گسترش اندیشه امامین انقلاب در جامعه

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان در دومین نشست هم‌اندیشی ضرورت و چگونگی اندیشه‌های رهبر انقلاب اسلامی و قرارگاه امامین انقلاب اسلامی گفت: جهان باید بداند که در گفتمان اسلام ناب، اندیشه امام(ره)، رهبر معظم انقلاب، اندیشه شهدای بزرگ جهان اسلام و علما، حرف برای گفتن بسیار است و همچنین مباحث فراوانی در ارتباط با فرهنگ اسلام ناب وجود دارد که باید بسط پیدا کند.

به گزارش ایکنا از گلستان، عباسعلی گرزین، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان در دومین نشست هم‌اندیشی ضرورت و چگونگی اندیشه‌های رهبر انقلاب اسلامی و قرارگاه امامین انقلاب اسلامی که امروز ۱۴ آذرماه در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مظهر معنویت، زهد، تقوا، عقلانیت و مدیریت و روح حماسه و مبارزه با ظلم و کفر و نفاق هستند.

وی با بیان اینکه در باب شناخت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری کم‌کاری کردیم و این شخصیت‌های غیر معصوم مظلوم‌تر هستند، تصریح کرد: اگر بتوانیم امیرالمومنین(ع) زمان خود را خوب بشناسیم و این تبعیت در تمام مراحل زندگی تبلور داشته باشد، می‌توانیم از نعمت ولایت در همه عرصه‌ها بهره‌مند شویم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه علت اصلی فرهیختگی امامین انقلاب، بعد عملی و معرفتی آن است، نه بعد سیاسی، افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری این دو شخصیت حکیم ارزنده فیلسوف، فقیه عارف عالم و آگاه با حاکمیت و اقامه کردن قرآن در جامعه باعث تحول در جامعه شده و توانستند مسیر تاریخ را عوض کنند.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرهیخته‌ای است که در یک فرایند تربیتی از دانش‌های زمانه خودش بهره وافر برده و به درک جامع و هماهنگ از واقعیت‌ها و به منظومه فکری قرآن و اهل بیت‌(ع) دست پیدا کرده است، تصریح کرد: کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن مقام معظم رهبری یک تفسیر بدیع، عمیق، دقیق، عرفانی، اجتماعی و اخلاقی و یک کتاب کم‌نظیر در جهان اسلام است و مفاهیم کلی توحید، معاد، امامت ایمان، ولایت و نبوت در این کتاب بیان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: جهان باید بداند که در گفتمان اسلام ناب، اندیشه امام‌(ره)، رهبر معظم انقلاب، اندیشه شهدای بزرگ جهان اسلام و علما حرف برای گفتن زیاد است و همچنین مباحث فراوانی در ارتباط با فرهنگ اسلام ناب وجود دارد که باید بسط پیدا کند.

وی با بیان اینکه امامین انقلاب یکی از عناصر فرهیخته و پیشرو و تأثیرگذار در جامعه شناخته می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر می‌توانید ببینید که ندا و گفتمان انقلاب اسلامی خارج از مرزها چگونه باعث بیداری دل‌ها و ملت‌ها شده و دشمن از این هراس دارد و لذا براساس همین به دنبال تغییر نظام محاسباتی مردم است.

انتهای پیام
captcha