برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن در گلستان
کد خبر: 3964917
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
همزمان با ماه رمضان؛

برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن در گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: آیین جزءخوانی قرآن کریم همه روزه در ماه مبارک رمضان از جوار امامزاده گرگان با بهره‌گیری از قاریان برجسته استان برگزار می‌شود.

ارسالی جمعه// برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، ۲۶ فروردین طی سخنانی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک حلول ماه رمضان گفت: آیین جزءخوانی قرآن کریم همه روزه در ماه مبارک رمضان از جوار امامزاده گرگان با بهره‌گیری از قاریان برجسته استان برگزار می‌شود. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه این محافل قرآنی از طریق صداوسیما پخش می‌شود، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسم مذهبی با تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه استانی از این مراسم معنوی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با بیان اینکه آیین جزءخوانی قرآن کریم  هر سال در ماه مبارک رمضان با استقبال پرشور مردم برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه استان در محفل انس با قرآن و مسابقات پیامکی حضور پرشوری داشته باشند و همچنین از سایر دعاهای سحر از شبکه اجتماعی استان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha