دلگرمی مردم به انقلاب اسلامی با ایجاد فضای امیدآفرین در جامعه
کد خبر: 3951198
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

دلگرمی مردم به انقلاب اسلامی با ایجاد فضای امیدآفرین در جامعه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: تهدیدات اقتصادی و تحریم‌ها باعث شده که انگیزه‌ها و روحیات تضعیف شود که ضرورت دارد با فضاسازی مناسب به سمت و سویی حرکت کنیم تا دلگرمی مردم به انقلاب بیشتر شود.

ارسالی دوشنبه//ایجاد فضای مناسب برای امید آفرینی در مردم  به انقلاب اسلامیحجت‌الاسلام والمسلمین حسن نیشابوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن  تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه باید با فضاسازی مناسب زمینه امید آفرینی را در میان مردم ایجاد کرد، گفت: تهدیدات اقتصادی و تحریم‌ها باعث شده که انگیزه‌ها و روحیات تضعیف شود که ضرورت دارد با سمت و سویی مناسب، دلگرمی مردم به انقلاب بیشتر شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی است که پیوندی بین مردم و مسئولان ایجاد شود، افزود: با توجه به قرارگیری در برهه خطیر و حساس انقلاب باید حافظ خون شهدا باشیم و در مسیر آنها حرکت کنیم و همچنین باید مواظب حفظ وحدت گروه‌های اسلامی بوده تا شیرازه انقلاب در خطر نیفتد.

نیشابوری با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با محوریت سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: که به همت تشکل‌های دینی، انقلابی و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی استان طرح شهید سلیمانی 13 آبان آغاز شد و تا 22 بهمن ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان افزود: امسال با لحاظ تغییرات کرونایی جلساتی را برگزار کرده و برنامه‌هایی در چند محور برای دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: 35 برنامه شاخص توسط تشکل‌های دینی، انقلابی و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی که شامل برنامه راهکار (کمک‌های مؤمنانه)، مسابقه تفسیر جزء هشت قرآن، محفل انس با قرآن و نشست نخبگانی بیانیه گام دوم انقلاب‌، مسابقه جشنواره مدهامتان، ثبت ایده و طرح، مسابقه سردار آسمانی، برنامه روح مقاومت و غیره برگزار می‌شود.

نیشابوری با بیان اینکه برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد با تأکید بر ایجاد میزگرد گفتمان انقلاب، هر شب در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های دهه فجر در همه مساجد استان برگزار می‌شود اما برنامه‌­های 10مسجد به عنوان شاخص در نظر گرفته شده است و به صورت زنده از فضای مجازی پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha