اجرای برنامه عملیات فرهنگی ـ اجتماعی شهید سلیمانی در گنبد کاووس
کد خبر: 3942821
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

اجرای برنامه عملیات فرهنگی ـ اجتماعی شهید سلیمانی در گنبد کاووس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: عملیات حاج قاسم سلیمانی با سه موضوع معیشت، سلامت و معنویت در بخش فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان در حال اجرا است و تعداد 2100 بسته معیشتی در محلات آسیب‌پذیر به افراد نیازمند توزیع شد.

اجرای برنامه عملیات فرهنگی ـ اجتماعی شهید سلیمانی در گنبد کاووسحجت‌‌الاسلام سید خلیل صفی‌الحسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: با توجه به ضوابط بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا در جامعه، برنامه‌های سالگرد سردار شهید سلیمانی را با شکوه برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: عملیات حاج قاسم سلیمانی با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات عدیده انتشار ویروس کرونا در شهرستان به نحو احسن در حال برگزار‌ی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: عملیات فرهنگی و اجتماعی سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی با سه موضوع معیشت، سلامت و معنویت با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی، از سیزدهم آبان سالجاری شروع و تا سالروز شهادت سردار  ادامه خواهد داشت.

صفی‌الحسینی با اشاره به نقش سازنده‌ گروه‌های هدف سازمان در پیشبرد عملیات فرهنگی و اجتماعی حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: اهم اقدامات حوزه‌های مرتبط سازمان، مبلغان جهادی، تشکل‌های دینی شامل مادحین، هیئت مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، جامعه قرآنی و بانوان فرهیخته، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی همگی یک صدا به‌صورت مجموعه‌ای جهادی در حال خدمت به مردم شهرستان گنبدکاووس هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در پایان به مشروح فعالیت‌های این اداره در طرح عملیات فرهنگی و اجتماعی حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: از سیزدهم آبان‌ سال جاری تاکنون تعداد 5500 بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده، تعداد 5200 پرس غذای گرم بسته‌بندی شده و 2100 بسته معیشتی در محلات آسیب‌پذیر به افراد نیازمند  توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات بخش فرهنگی عملیات فرهنگی و اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: با همکاری خوب نهادهای فرهنگی شهرستان به ویژه حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان، توانسته‌ایم در بخش‌های مختلف طرح خدمات موفقی داشته باشیم.

صفی‌الحسینی افزود: در بخش فرهنگی قرارگاه شهرستان اقداماتی شامل آموزش ضوابط بهداشتی از طریق جامعه تبلیغی، تجلیل از کادر درمانی و گروه‌های جهادی، برگزاری مسابقات مختلف در فضای مجازی، برگزاری طرح نذر خون جهت کمک به تکمیل بانک خون شهرستان، پخش ادعیه از طریق بلندگوی مساجد و کانال‌های مجازی و همچنین دعای صحیفه سجادیه از مرکز افق امامزاده، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، مداحی، مناجات‌خوانی مادحین در فضای مجازی، ایجاد پویش من ماسک میزنم و کمک به جامعه سلامت شهرستان جهت پیشگیری از ویروس منحوس کرونا انجام شده است.

.

انتهای پیام
captcha