ترور شهید فخری‌زاده موجب انسجام ملت و ذلت دشمنان خواهد شد
کد خبر: 3937793
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

ترور شهید فخری‌زاده موجب انسجام ملت و ذلت دشمنان خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در طول تاریخ هر آن چه که از ترور دانشمندان اتفاق افتاده، به ضرر دشمن بوده و سبب انسجام و همدلی ملت و ذلت دشمنان شده است.

ترور شهید فخری‌زاده موجب انسجام ملت و ذلت دشمنان خواهد شدبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی  بسیج گلستان؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، اظهار کرد: انسان‌ها بعد از شهادت بیش از پیش تأثیرگذار بوده و ترور شهید هسته‌ای، محسن فخری زاده به دست ایادی استکبار جهانی بار دیگر پرچم عزت و سربلندی ایران و ذلت و خواری دشمن را متجلی ساخت.

وی افزود: دشمن در طول تاریخ انقلاب این راه کور و غلط را بارها تکرار کرده و دلخوش به این بوده که یک انسان بزرگ را از بین ملت ایران گرفته است اما همیشه دشمن در این مسیر شکست خورده و ناامید برگشته است و ملت بزرگ ایران پیروز بوده‌اند.

ولی نژاد بیان کرد: دشمن با شهادت حاج قاسم، چیزی به دست نیاورد که بتواند به آن مباهات کند اما ملت بزرگ ایران یک پیام بزرگی به دنیا مخابره کرد که دشمن همچنان زبون و ذلیل است.

وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران برای احقاق حق خود و برای به کرسی نشاندن حقانیت خود شهید می‌دهد و فریاد این مظلومیت بر بلندای عالم به اهتزاز درآمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، گفت: اگر امروز فخری زاده به دست ایادی استکبار به شهادت رسید این نشانه قدرت دشمن نیست بلکه نشانه ذلت و زبونی است؛ ترور کور هیچ وقت پیروز نیست و پیروز نهایی در صحنه جنگ مشخص می‌شود.اگر دشمن با شهادت رجایی، باهنر، سردار سلیمانی و غیره تصور می‌کند پیروز میدان است آن را بر روی دست گرفته و در گوشه‌ای از تاریخ به نمایش در بیاورد.

ولی نژاد بیان کرد: هر آنچه که اتفاق افتاد به ضرر دشمن بوده و سبب انسجام و همدلی و وفاداری به شهدا و انقلاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن با رفتار غلط خود نشان داده که همچنان کینه‌توز است و این ملت بزرگ ایران همچنان به پیش می‌رود و آنها چون تحمل این پیشروی را ندارند بر روی ترور تمرکز کرده‌اند. اگر شهید فخری زاده از میان ملت رخت بر بست، هزاران فخری زاده در دامان ملت پرورش خواهد یافت و به میدان خواهد آمد.

وی اظهارکرد: در طول تاریخ انقلاب و در طول تاریخ، هرجایی که دشمن از ما شهید گرفت و خسارتی وارد شد، آن شهید چونان آفتاب پرنور در تاریخ درخشید و چشم دشمنان را کور کرد. امروز دانشمند باید شکست خود را در اضمحلال داعش، در عقب نشینی اسرائیل و در درخشش ملت‌های مظلوم جستجو کند.

 

انتهای پیام
captcha