بازدید هیئت مدیره اتحادیه قرآنی همدان از مؤسسات قرآن
کد خبر: 4145634
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
سعیدی‌شکوه خبر داد:

بازدید هیئت مدیره اتحادیه قرآنی همدان از مؤسسات قرآن

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همدان گفت: طی برنامه‌ریزی انجام شده از نیمه دوم خردادماه، اعضای هیئت مدیره اتحادیه از مؤسسات و شهر‌های استان بازدید می‌کنند.

هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همدان

هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همدان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طی برنامه‌ریزی انجام شده از نیمه دوم خردادماه بازدید از مؤسسات و خانه‌های قرآنی سطح استان به منظور حمایت از مؤسسات قرآنی فعال و ارزیابی مؤسسات فعال، نیمه فعال و غیرفعال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود تزریق بودجه و اعتبارات قطره چکانی و خیلی ضعیف، اما در نظر داریم با اعطای هدایایی که با همکاری شورای قرآن استان تهیه شده است، از مؤسسات فعال تجلیل به عمل آید، ادامه داد: با وجود تعامل اتحادیه استان با دستگاه‌های قرآنی سطح استان، چون سازمان اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، ارشاد استان، اما حمایت‌های مالی از اتحادیه و مؤسسات قرآنی انجام نمی‌شود.

سعیدی‌شکوه با اشاره به اینکه در اجرای طرح‌های قرآنی و بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات قرآنی با دستگاه‌های استان تعامل مطلوبی داریم، اضافه کرد: همچنین با آموزش و پرورش استان و دارالقرآن‌های تحت نظارت آموزش و پرورش در اجرای طرح اتقان، توانمندسازی مدیران، معاون و آموزگاران مقطع ابتدایی تعاملاتی داریم.

در ادامه مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همدان از تکمیل فرایند راه‌اندازی مرکز تخصصی نیکوکاری قرآن، ارسال مدارک و سپری شدن فرایند تشکیل پرونده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در همدان خبر داد و گفت: اعضای هیئت مدیره و اجرایی این مرکز معرفی شده است و در انتظار دریافت مجوز برای انجام سایر مراحل هستیم.

انتهای پیام
captcha