صلابت و اقتدار کشور به برکت امامین انقلاب است
کد خبر: 4145614
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

صلابت و اقتدار کشور به برکت امامین انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: امام خمینی (ره) تنها با یک دعوت یک صد هزار جوان را برای مبارزه با دشمن بعثی صدام بسیج کردند و این ملت با تمام وجود وارد میدان شدند و امروز صلابت و اقتدار کشور به برکت امامین انقلاب است.

حجت الاسلام سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، امروز، 13 خردادماه، در مراسم گرامیداشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مسجد مقبره تبریز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: چندین خصوصیت در قرآن کریم بیان شده که این ویژگی‌ها در هر فردی باشد منطبق بر خصوصیت یاران امام زمان (عج) است و این ویژگی‌ها در وجود امام سفر کرده ما وجود داشت.

وی یکی از ویژگی‌های امام خمینی را دوستدار خدا بودن ایشان برشمرد و افزود: هرکس از خدای متعال و پیامبر اسلام اطاعت کند روز قیامت خداوند او را با پیامبران، صدیقین، صالحان و شهدا محشور می‌کند.

سرایی، با تاکید بر اینکه امام راحل برای احیای دین و ارزش‌های الهی تلاش کردند اظهار کرد: ویژگی دیگر امام خمینی (ره) این بود که ایشان با مومنان با تمام تواضع و فروتنی برخورد می کردند و در این خصوص هیچ فردی به اندازه ملت امام را نشناختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: امام خمینی(ره) تنها با یک دعوت یک صد هزار جوان را برای مبارزه با دشمن بعثی صدام بسیج کردند و این ملت با تمام وجود وارد میدان شدند و امروز صلابت و اقتدار کشور به برکت امامین انقلاب است.

وی با بیان مجاهدت‌ها و تبیین اندیشه‌های انقلابی و مقام علمی، عرفانی و سیاسی امام راحل، بزرگترین میراث گرانبهای ایشان را جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه دانست و بر ضروت توجه مسئولان به ارزش‌های انقلاب اسلامی و استمرار تبعیت از ولایت امر و رسیدگی به محرومان جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha