ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت آغاز شد
کد خبر: 4145348
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت آغاز شد

ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) از دهه دوم خردادماه آغاز شد.

ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع)به گزارش ایکنا، ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران ۸ تا ۱۵ سال از دهه دوم خردادماه در سه بخش حفظ، مفاهیم و تلاوت آغاز شد.

بنابر گفته حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن شباب‌الرضا(ع) «این دوره به صورت حضوری و مجازی با جامه عمل پوشاندن به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای الگوسازی و توجه به استعدادهای قرآنی، رشد و شکوفایی نسل نوجوان در عرصه تلاوت، حفظ و موانست با مفاهیم و آموزه‌های کلام وحی برگزار می‌شود.»

واجدین شرایط برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای طرح ملی تلاوت به نشانی‌ http://www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

متقاضیان پس از ثبت‌نام در دوره پیش‌نیاز که شامل 10 جلسه آموزشی و یک ماهه است، شرکت می‌کنند. پس از گذراندن دوره و کسب حدنصاب لازم در آزمون پایانی، در یکی از دو سطح ۱(مقدماتی و به طول پنج ماه) و سطح ۲(متوسطه و به مدت سه سال) پذیرفته می‌شوند.

یادآور می‌شود، طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) از سوی موسسه صراط مشهد با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha