رسانه‌ها مهم‌ترین قشر در امیدآفرینی هستند
کد خبر: 4145300
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی:

رسانه‌ها مهم‌ترین قشر در امیدآفرینی هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم قرار داشته و مهم‌ترین قشر در امیدآفرینی هستند، گفت: در این راستا ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برای رسیدن به رسانه‌های تراز انقلاب لازم و ضروری است. 

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط بسیج رسانه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه تبریز، 11 خردادماه در دیدار با مسئول بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و مهم‌ترین قشر در امیدآفرینی هستند؛ در این راستا ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برای رسیدن به رسانه‌های تراز انقلاب لازم و ضروری است. 

وی با تأکید بر اهمیت نقش بسیج رسانه در حمایت از رسانه‌ها بیان کرد: اختیارات بسیج رسانه باید به اندازه‌ای باشد که بتواند از رسانه‌ها به‌صورت مادی و معنوی حمایت کند.

آل‌هاشم با بیان اینکه رسانه‌ها در انتشار اخبار سه اصل سرعت، صحت و دقت را مورد توجه قرار دهند، افزود: من شخصا در مورد یک خبر با مسئولان مختلف صحبت کرده و جزئیات، آمار و اطلاعات دقیق را می‌پرسم بعد در خطبه نماز جمعه اعلام می‌کنم.

مرتضی کارآموزیان، رئیس بسیج رسانه کشور نیز در این دیدار، گزارشی جامعی از وضعیت بسیج رسانه و خبرنگاران در کشور ارائه کرد و گفت: آذربایجان‌شرقی به لحاظ کثرت رسانه در رتبه دوم کشوری قرار دارد و به‌عنوان استان رسانه‌خیز شناخته می‌شود. باید از این ظرفیت بی‌نظیر در راستای جهاد تبیین و بحث امیدآفرینی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، بهره گرفت. 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در راستای جهاد تبیین قابل قدردانی است، اظهار کرد: اخبار هر هفته خطبه‌های نماز جمعه تبریز به دلیل نقطه‌زنی و مطرح کردن نکات و کنش‌ها بازتاب کشوری پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha