دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در گنبدکاووس برگزار شد
کد خبر: 4143961
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در گنبدکاووس برگزار شد

دومین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با حضور رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و جمعی از بانوان فعال قرآنی امروز، ۶ خرداد در اداره کل تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی

به گزارش ایکنا از گلستان، دومین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با حضور رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و جمعی از بانوان فعال قرآنی امروز، ۶ خرداد در اداره کل تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریمی، رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در این جلسه گفت: در این مسیر سعی داریم جامعه هدف با استفاده از شیوه‌های موثر و کارآمد و الگوگیری و الهام از سیره زندگی حضرت زهرا (س) در جامعه به منظور ترویج این شیوه زندگی نقش ایفا کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با تأکید براینکه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی باید گره‌گشای تمام جامعه قرآنی باشد، گفت: هرزمان که بانوان، پیشرو و پیشگام جریان حق بودند مسائل به بهترین شکل حل شدند در این برهه نیز هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی توان حل مشکلات جامعه قرآنی را دارد و می‌تواند پیشگام ترویج و تقویت مبانی قرآنی در جامعه باشد.

حجت‌الاسلام کریمی با بیان اینکه جنگ فرهنگی و بمباران فکری نسل جوان از سوی دشمنان نیازمند برنامه ریزی فرهنگی است، گفت: دغدغه فکری اعضای هیات اندیشه‌ورز در خصوص دختران و بانوان و پاسخگویی به نیاز این قشر در جامعه، طی این نشست مطرح و درخصوص آن مشورت شد.

همچنین در این جلسه در خصوص ادامه برنامه‌های دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا( س) و نحوه برگزاری جلسات ماهیانه بانوان قرآنی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha