تیرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فانوس در گلستان
کد خبر: 4143139
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

تیرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فانوس در گلستان

مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان از برگزاری هفتمین دوره جشنواره ملی فانوس در استان گلستان خبر داد وگفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فانوس تیرماه می‌باشد.

اعتراف مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستانابوالفضل اعتراف، مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در گفت وگو با ایکنا از برگزاری هفتمین دوره جشنواره ملی فانوس در استان گلستان خبر داد وگفت: جشنواره مذکور ویژه تولیدات آثار هنری و سینمایی سراسر کشور به منظور ارتقا کمی و کیفی تولیدات در این حوزه است.

مدیرهنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان کشف استعدادهای بومی به ویژه هنرمندان جوان، متعهد و انقلابی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست وادامه داد: اینگونه جشنواره‌ها بین شرکت‌کنندگان رقابت سالم و انگیزه ایجاد می‌کند.

اعتراف به پنج بخش این جشنواره اشاره کرد وگفت: علاقمندان می‌توانند در بخش‌های «هنرهای نمایشی» اعم از تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی و نمایش‌نامه، «هنرهای تجسمی» عکس، نقاشی و پوستر، تلویزیون و سینما فیلم داستانی کوتاه، انیمیشن، مستند کوتاه و نماهنگ، «موسیقی و سرود» موسیقی با کلام و بی‌کلام و سرود و «رادیویی» نمایش رادیویی و پادکست شرکت کنند.

مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با تأکید بر اینکه این رقابت در دو مرحله استانی وکشوری برگزار می‌شود، افزود: زمان برگزاری اختتامیه استانی جشنواره فانوس در استان گلستان شهریورماه و آئین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره ملی فانوس در مرحله کشوری مهر سال جاری به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز خواهد بود.

اعتراف بیان کرد: این رقابت در بخش ویژه «دانش‌آموزی» عکس، نقاشی، تئاتر صحنه‌ای و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد وگفت: پس از بازبینی و داوری آثار نفرات برگزیده مشخص و رتبه‌های برتر برای داوری در سطح ملی به دبیرخانه ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha