مراکز نیکوکاری قرآنی در مؤسسات گلستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4142907
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

مراکز نیکوکاری قرآنی در مؤسسات گلستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری قرآنی در مؤسسات گلستان خبرداد و گفت: راه‌اندازی این مراکز می‌تواند به‌عنوان حلقه واسطی بین خیرین و نیازهای افراد کم برخوردار و بی‌بضاعت جامعه بوده و از طرفی ارتباط خیرین و متبرعان در حوزه قرآن را فراهم کند.

قلی پور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی گلستانمحترم قلی‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان‌ گفت: بیشتر مؤسسات و خانه‌های قرآن در گلستان علاوه بر فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در زمینه ارائه خدمات مؤمنانه به مناطق محروم هم فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان تصریح کرد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های مربوطه مراکز نیکوکاری و کمک به اقشار محروم جامعه در کنار فعالیت‌های قرآنی می‌تواند بر ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و حس همدلی مومنانه در جامعه را فراهم کند.

قلی‌پور با بیان اینکه این مراکز به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی، کمیته امداد استان و سازمان تبلیغات اسلامی استان راه‌اندازی خواهد شد، گفت: درصدد هستیم این مراکز در تمامی مؤسسات قرآنی در شهرستان‌ها راه‌اندازی شود و سپس در هر شهرستان کانالی ایجاد شده و هر شهر یک فرد به عنوان رابط قرآنی در فضای مجازی فعالیت کند.

وی با بیان‌ اینکه فعالیت‌های قرآنی مؤسسات نوعی کمک‌های همدلانه و نیکورانه است، گفت: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری قرآنی می‌تواند به‌عنوان حلقه واسطی بین خیرین و نیازهای افراد کم برخوردار و بی بضاعت را فراهم و از طرفی ارتباط خیرین و متبرعان در حوزه قرآن باشد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان یکی از اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری قرآنی را کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محرم دانست و گفت: استان گلستان از استان‌های پیشقدم در خصوص راه‌اندازی مرکز نیکوکاری قرآنی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در هفته آینده کارهای مربوط به تأسیس این مرکز انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha