وزارت بهداشت دستگاه برتر حوزه جمعیت شد
کد خبر: 4142167
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

وزارت بهداشت دستگاه برتر حوزه جمعیت شد

معاون اول رئیس جمهور با اهدای لوح در نخستین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دستگاه برتر در حوزه جمعیت قدردانی کرد.

وزارت بهداشت دستگاه برتر حوزه جمعیت شدبه گزارش ایکنا به نقل از وبدا، در نخستین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دستگاه نمونه و برتر در حوزه جمعیت تقدیر کرد.

معاون اول رئیس جمهور با اهدای لوح تقدیر به بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برنامه‌‌ها و تلاش‌‌های این وزارتخانه به عنوان دستگاه نمونه و برتر در حوزه جمعیت تقدیر کرد.

این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده‌ها برگزار شد.

متن تقدیرنامه معاون اول رئیس جمهور به شرح زیر است: 

بسمه تعالی 

تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دستگاه اجرایی برگزیده

جوانی منشأ حرکت و چشمه جوشان انگیزه، نشاط و نوآوری بوده و مسئله جوانی جمعیت یک توانمندی بسیار مهم و از ابزارهای قدرت کشورها و استمرار و ترویج تمدن‌هاست. برای حفظ و تقویت تمدن اسلامی در مهین بزرگ ایران، حضور و فعالیت پرنشاط جوانان از ضرورت های غیرقابل چشم پوشی می‌باشد. 

بی‌گمان نجات کشور از آینده هولناک سالمندی جمعیت و تعالی و پویایی ایران اسلامی، مرهون زحمات دلسوزانه فعالان حوزه جمعیت بوده و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت، حمایت از ساحت ارزشمند خانواده و فرهنگ سازی در راستای ازدواج و فرزندآوری وظیفه آحاد مسئولین نظام جمهوری اسلامی است. 

اینجانب فرصت روز ملی جمعیت را برای تشکر از اقدامات جنابعالی در تلاش برای جوانی جمعیت مغتنم دانسته و توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند منان خواستارم. باشد که تلاش‌های صورت گرفته در این مسیر مرضی خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج)باشد. 

انتهای پیام
captcha